Exfoliační peeling Naturalium

Krásné úterní odpoledne,

v dnešním článku Vám představím Tělový peelingový gel s olivovým olejem 3v1 (Exfoliating Gel) od značky Naturalium.

Na peeling jsem narazila čistě náhodou. Původně jsem šla zakoupit pár běžných drobností do drogerie a koupit pro mého muže čistící gel na obličej do sprchy :-).
Do oka mi padla značka Naturalium a jejich přírodní produkty.
Dříve jsem si značky nevšimla, tudíž je pro mě nová včetně exfoliačního peelingu. A jaký vlastně je rozdíl mezi bězným peelingem a exfoliačním? Běžný peeling by se neměl používat každý den, aby kůži spíše nenarušil. Ale právě exfoliační peeling je vhodný pro každodenní užívání. Exfoliační gel s přírodním výtažkem a 100% přírodním olivovým olejem s uznávanými hydratačními a reparačními vlastnostmi.

Obsahuje jádra z oliv, které čistí, tonizují, odstraňují mrtvé buňky a aktivují jejich obnovu za účelem intenzivního docílení hladké a jemné pleti. Přispívá k odstranění nadbytku tuku bez toho, aby pokožku podráždil, vysušil, nebo způsobil její loupání. Je vhodný pro jakýkoliv typ pleti včetně problematické i citlivé. Necítím z něj žádnou vůni oliv, ale jemně citrusovou. Aplikuji  každý večer před odlíčením. Na prst si dám kapku gelu o velikosti hrášku, která mi vystačí na obličej i krk. Jemně krouživými pohyby rozetřu po obličeji a zároveň masíruji zhruba minutku. Určitě se vyhýbat oblasti očí. Na konec opláchnu vodou a poté pleť dočistím micelární vodou nebo olejovým odličovačem od Manufaktury, který už ode mně znáte viz článek Jemná olejová odličovací emulze od Manufaktury.

Po měsíci užívání se má pleť určitě zlepšila. Všimla jsem si, že se mi nezanáší tolik póry a pleť je vyhlazená, zdravější. Můj muž je také spokojen :-).
Balení má 200 ml, takže vám vystačí na hodně dlouho a stojí pouze něco málo přes sto korun.

Snad se vám dnešní článek líbil. Určitě mi dejte vědět zda používáte peeling, popřípadě jaký.

Mějte se hezky a budu se na vás těšit u dalšího článku.


Komentáře