Biostile

Krásný den,

po delší době jsem tu opět s článkem. V poslední době nebyl čas, ale snad to teď bude lepší, protože mě samotnou psaní článků chybí.

V dnešním článku bych Vám ráda představila výrobky Biostile. Značka Biostile kombinuje doplňky stravy, s čaji a kosmetiku, jejichž hlavním cílem je účinně pomáhat udržovat zdraví a kvalitní životní styl moderního člověka. Produkty Biostile jsou výsledkem aktivní spolupráce mezinárodního týmu odborníků, vyrobené v Slovinsku.

Vybrat si můžete doplňky stravy na imunitní systém, trávení, detoxikace těla, pamět a soustředění, pohyblivý systém, srdce a žíly, pohybový systém a také pro mladistvý vhled.

Já tu mám tři výrobky, které vám následně více představím. 


Jako první tu mám Easy Step.

V dnešní době trpí mnoho lidí revmatickými chorobami a svalovými chorobami kvůli nedostatku látek v potravinách. Tento gel byl navržen tak, aby pomáhal kloubům a svalům. Jeho složení je velmi bohaté. Obsahuje: Hořčíkový olej, extrakt z arniky, extrakt z květu měsíčku lékařského, vitamín E, kafra, eukalyptový olej, kořen zázvoru, kořen lipnice, glukosamin sulfát Mandlový olej.

Krém má velice jemnou konzistenci a eukalyptovou vůni. Natřená místa pak hřejí a člověk má pocit okamžité úlevy. Doporučuji používat i po sportu nebo je perfektní s okamžitou úlevou od bolesti zad. Já se někdy ráno vzbudím a bolí mě bedra, po natření gelu mám do půl hodiny klid. Jen doporučuji pořádně opláchnout ruce, protože kontakt s očima by vás hodně štípal.

Takže u nás doma tyto gely máme již jako povinnou výbavu v lékárničce.



Max Fruit King

Vitamínová bomba, která posiluje imunitní systém. Tento doplněk stravy je vhodný nejen pro dospělé, ale i pro děti. Obsahuje šťávu z aloe vera, 11 ovocných šťáv, šťáva z noni, vitamín B5, vitamín C.

Myslím si, že je tato vitamínová bomba perfektní alternativou, pokud máte problém do svých dětí dostat ovoce. Stačí každé ráno vypít 40ml džusu. Rozhodně tyto šťávy jsou nejlepšími vitamíny. 




A na závěr vám chci ukázat Collage Powder Blend

Kolagen tvoří 30% všech bílkovin v našem těle. Kolagen je nejvíce zastoupenou bílkovinou v lidském těle a patří mezi strukturální bílkoviny s funkcí podpůrného působení a tvarování těla. S přibývajícím věkem se produkce kolagenu snižuje. Po 20 letech je ztráta 1% ročně. Tento kolagen je v praktických sáčkách, takže je to skvělé i na cesty. Stačí jej rozmíchat ve sklenici vody. Má příchuť pomeranče a manga. Kolagen je prospěšný na pevnější nehty, vlasy, elasticitu pokožky a proti vráskám. Já jsem již po dvou týdnech zaznamenala znatelně menší vypadávání vlasů. 

Tento kolagen má 90% vstřebatelnosti.

Užíváte nějaké doplňky stravy? 

Doufám, že se vám článek líbil a já se budu na vás těšit u příštího.

L.


PS: Tento článek je ve spolupráci s e-shopem Biostile.czBiostile

Komentáře