Fenjal kosmetika


Pěkný víkend přeji,

tento týden vůbec nestíhám, původně jsem si myslela, že článek vydám v úterý, ale hold plány se někdy mění, určitě to taky znáte :-). Dnešní článek věnuji třem produktům značky fenjal, které můžete zakoupit v prodejnách Fann Parfumerie nebo přímo na stránkách www.fenjal.cz. Já jsem je dostala od mojí mamky, takže tímto mamce ještě jednou děkuji :-).
Značka fenjal si zakládá na unikátních, pečlivě volených a žensky působících vůních, které podporují prožitek z celé tělové péče.
Poprvé zkouším sprchovou pěnu, krémový roll-on deodorant a olej na tělo.


Sprchová pěna fenjal VITALITY s olejem z hroznových jader a podmanivou květinově ovocnou vůní, krásně zjemní a provoní pokožku. Nanášení sprchové pěny mě hodně bavilo, ano mluvím už v minulém čase, protože jsem pěnu včera večer spotřebovala. Pěna mi vydržela zhruba na měsíc, což není moc dlouho, ale celkově všechny produkty v této formě mizí rychleji. Balení: 200ml.


Krémový deo roll-on fenjal INTENSIVE poskytuje několikahodinovou ochranu a jemnou péči s dvojnásobným účinkem. Zabraňuje vzniku nepříjemných pachů a vysoce kvalitní olej z hroznových jader udržuje pokožku v podpaží hladkou a jemnou i po holení. Já osobně již delší dobu preferuji krémové roll-on deodoranty, takže za mne maximální spokojenost. Balení: 50ml.


Tělový olej fenjal
provoní pokožku na dlouhé hodiny. Rozmazluje mou pokožku svými jedinečnými oleji a vyživujícím olejem z mučenky, a zanechává ji hedvábně jemnou. Vyhovuje mi i praktické balení s rozprašovačem, díky kterému svoji pokožku hydratuji během chviličky, krásně se roztírá a nezamastí oblečení. Balení: 150ml. 

Kosmetiku fenjal jsem zkoušela poprvé a určitě ne naposledy. Byla jsem velmi mile překvapena a rozhodně bych chtěla vyzkoušet i další produkty, které kosmetika fenjal nabízí.

Doufám, že se Vám článek líbil a předem děkuji za případné komentáře. :-)





Komentáře

  1. Značka mi něco říká, ale nikdy jsem od ní žádný produkt nezkoušela. Mě nejvíce zaujala ta sprchová pěna, protože jsem si za poslední dobu sprchování s pěnou velmi oblíbila. Mám už druhé balení od Nivei a jsou fakt parádní, ale ráda bych vyzkoušela i jinou značku :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla taky Nivea, ale tato mi přijde možná ještě lepší. Určitě vyzkoušej. :-)

      Vymazat
  2. Tuto značku vůbec neznám,děkuji za tip!Zaujala mě nejvíc sprchování pěna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fenjal má perfektní výrobky, mám je moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Fenjal je super a tak krásně mi voní :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak od této značky jsem ještě nic nezkoušela. Asi mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Táto značka ma nikdy nejako nelákala. Mala som od tejto značky niečo doma ale posunula som to ďalej.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle si pamatuju jako jednu z prvních značek, co jsem doma zaznamenala. Mamka používala jejich rollon. Ale mě to neláká...

    OdpovědětVymazat
  8. O tejto značke počujem úplne prvýkrát a musím povedať, že má naozaj pekné obaly. :) Ak na ňu v budúcnosti narazím, určite niečo vyskúšam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, myslím, že zklamaná nebudeš :-)

      Vymazat
  9. Značka ma zaujala, určite od nej niečo otestujem. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Okomentovat