Novinka od Manufaktury


Krásné sobotní ráno,

v dnešním článku vám představím Jemnou olejovou odličovací emulzi na oči & obličej pro citlivou pokožku od Manufaktury, která představila na léto novou sedmikráskovou řadu.


Výtažky ze sedmikrásky přinášejí hned několik specialit pro naši krásnou pleť:
  • hydrataci
  • omlazení
  • zpevnění
  • regeneraci
  • zklidnění
  • výživu a rozjasnění.
Pořídila jsem si olejovou odličovací emulzi, protože osobně si dávám záležet na večerním odlíčení pleti ať v ten den mám na sobě make-up nebo nikoliv. Naše pleť je neustále vystavovaná škodlivým látkám, které mohou oslabovat pokožku a způsobují její přecitlivělost, proto nesmíme zapomínat na každodenní odlíčení pleti.

Já osobně na odlíčení pleti používám micelární vodu a na oči odličovací mléko, ale rozhodla jsem se vyzkoušet něco nového a sáhla po odličovací emulzi.



Jako první si odličuji oči a to tak, že si vezmu odličovací tamponky a nanesu potřebné množství produktu a přiložím na zavřené oči a chviličku nechám působit. Nemám ráda, když bych si měla oči dřít. Po chviličce z očí setřu směrem dolů a opakuji dokud si nejsem jistá, že je všechen make-up pryč.

To samé potom dělám i s celým obličejem. Odličuji se až dokud mi na tamponku nezůstane žádný make-up.

Nezapomínat by jsme neměli ani na ranní odlíčení pleti. To nejsme sice nalíčené, ale i během noci nám na pleť přistane nějaký ten prach.

Odlíčení bylo snadné, díky olejíčku se krásně vše odlíčilo během chviličky. Vůbec mi nevadila jemná parfemace, kterou tolik nevyhledávám u odličovacích produktů, ale tahle je příjemná a ne moc intenzivní.

Ale chci upozornit ty, které mají mastnou pleť, pro vás tento produkt zřejmě nebude.
Přeci jen je to olejíček a pokožka po ní zůstává trošku mastná.
Já mám pleť smíšenou, normální, tudíž na večer mi to vůbec nevadilo. Přeci jen po ránu kdy se chcete nalíčit, tak je lepší použít pleťovou vodu, micelární vodu nebo zkrátka to na co jste zvyklé.
Kdo trpí suchou pokožkou, tak pro vás tento produkt bude TOP :-).

A kdo přeci olejíčky moc nemusí tak mají ještě dvě novinky na odlíčení pleti ze sedmikrásky:
  • Jemné odličovací mléko s mandlovým olejem a sedmikráskou pro citlivou pokožku,
  • Zklidňující pleťovou vodu s mandlovým olejem a sedmikráskou pro citlivou pokožku.

Schválně mi můžete napsat do zprávy, čím se nejraději odličujete, jaký je váš top produkt?

Budu se na Vás těšit u dalšího článku.:-)









Komentáře