Jak mít krásná chodidla po celý rok

Vítám vás u nového článku,

určitě každá z nás touží mít pěkné nohy včetně pěkných chodidel po celý rok. V létě máme nohy odhalené a tak si dáváme na ně více záležet, ale pak nastává podzim a zima a mnoho z nás zapomíná na svá chodidla. Ovšem dnes tu mám pro vás skvělý tip.

Chtěla bych vám představit eshop holime.cz . Jak můžete vidět, tento článek věnuji elektrickému pilníku a péči o chodidla a paty. Mimo jiné na eshopu najdete, např. elektrické holící strojky, epilátory a depilátory, zastřihovače, žiletky, holítka, péče o vousy, péče o vlasy, tělo a mnoho dalšího. 



Elektrický pilník ETA Fenité 3348

Díky elektrickému pilníku ETA Fenité dopřeji svým nohám profesionální péči jako ze salonu. Už žádná ztvrdlá kůže na patách a chodidlech. Pilník má velice šikovnou ergonomicky tvarovanou rukojeť. Na jedno nabití vydrží téměř 100 minut. V balení se nachází dvě náhradní hlavice (1x jemný roller, 1x střední roller, 1x hrubí roller). Strojek má 2 rychlosti otáček a praktické pouzdro na cesty. S tímto pilníkem nemusím navštěvovat profesionální pedikúru, protože pilník obstál na výbornou a pokud právě váháte nad koupí, tak rozhodně doporučuji a věřím že i právě vy budete spokojeni. Já jsem spokojená velmi, je to velice snadné, rychlé. Jakmile potřebuji někde trošku odstranit otlačeniny, mám to během chviličky. Elektrický pilník se rozhodně nedá srovnat s ručními pilníky nebo penzamy. Díky odnímatelnému nástavci jde pilník snadno vyčistit. Myslím si, že celkově značka Eta má skvělé výrobky a elektrický pilník ETA Fenité 3348 není výjimkou.

Pro dlouhodobější účinek péče doporučuji pravidelně používat na noc krém na nohy. Značka Neutrogena má skvělé hydratační krémy a já mám právě doma krém Nourishing foot od Neutrogeny. Snadno se vstřebává a hloubkově hydratuje.

Pokud chci svým nohám dopřát něco více, sáhnu po masce na nohy Neutrogena Cica Repair Foot Mask. Maska na nohy je velice hydratační s norskou recepturou. Perfektně vyživuje suchou a popraskanou pokožku chodidel. Stačí navléct na nohy a nechat deset minut působit.

Co říkáte na produkty? 
Jak pečujete o svá chodidla vy? 

Doufám, že se vám článek líbil a já se budu na vás těšit u příštího.

L.

PS: Tento článek je ve spolupráci s eshopem holime.cz


Komentáře