Delikatesy

Krásné páteční odpoledne,

dnes jsem si pro vás připravila článek v podobě španělských delikates. 

Na stránkách edelikatesy najdete obrovský výběr těch nejlahodnějších delikates. Pokrmy, které servírují ty nejlepší restaurace a některé z nich si právě můžeme dopřát i u nás doma a mít tak malý luxus ze Španělska. 

Myslím si, že stránka je skvělým tipem na dárek pro muže, přítele, tatínka či kolegu z práce. Aspoň u nás tomu tak je a ty nejlepší dárky jsou, které se mohou sníst. :-) 

Samotná objednávka dorazí velice rychle a v krabici (viz. foto), kterou můžete rovnou zabalit do balícího papíru a dárek je na světě.


Na stránce si jistě vybere každý. Vybírat můžete z velkého výběru vín, nápojů, šunky, salámu, sýry, delikatesy, trvanlivé, sladkosti a nebo elegantně zabalené dárkové koše/balíčky.



Pojďme se ovšem podívat co dobrého jsem vyzkoušela vzít. 

Enate Cabernet Sauvignon-Merlot, D.O. Somontano je červené víno a jak již název vypovídá, toto víno vzniká spojením dvou odrůd - Cabernet Sauvignon a Merlot. Jedná se o vynikající víno třešňové barvy se sugestivním a komplexním aromatem po lesním ovoci. Skvěle doplní uzené, roštěné i jiné maso a sýry.

Sierra Cantabria, Protocolo Tinto, Vinos de Tierra de Castilla je opět červené víno, které má můj manžel nejraději. Španělské víno odrůdy Tempranillo.  převládající vůni lesního ovoce-borůvky, ostružiny. Tohle víno je sametově jemné, velmi lehké a na letní večery bude jistě skvělým společníkem.

Extra panenský olivový olej, který by neměl chybět v žádné kuchyni. V letních měsících olivové oleje používám úplně nejčastěji do salátů. Extra panenský olivový olej Marchenica z oliv Empeltre má intenzivní žlutou barva, což je dáno pozdní prosincovou sklizní. Jeho zvláštní aroma, obzvláště jemné s ovocnými tóny, stejně jako struktura tohoto oleje jej předurčují k vaření a dušení. Pro vyváženou středomořskou stravu je však nepostradatelné použití syrového olivového oleje do salátů a antipast. 


Dále tu mám španělské paštiky vysoké kvality. Suroviny pochází pouze z lokální produkce. Výrobci zachovávají tradiční výrobní postupy což dodává paštikám nenapodobitelnou kvalitu. Struktura paštik je nadýchaná. Každý druh má svou specifickou chuť i konzistenci. Paštiky se vyrábí pouze  z masa volně žijících zvířat krmených přírodními produkty. 

Ze sladkostí tu mám Bio med tisíc květů. My naprosto med zbožňujeme a rozhodně nesmí chybět a tento je speciální v tom, jelikož jeho aroma pochází z Iberského poloostrova a je sbírán od jara do podzimu.


A přichází na řadu pomerančová marmeláda bez cukru, která je vynikající. Já jsem člověk, který bez sladké snídaně z domu nevyjde a marmeláda je to nejčastější co snídám. Marmeláda je zcela bez cukru, barviva a umělých konzervantů, vše čistě přírodní a vynikající. 


Na vyzkoušení jsem si přihodila fík v ruby čokoládě, mě chutná snad veškeré ovoce v čokoládě a jogurtu a fík v čokoládě byl luxusní. Škoda, že jen jeden :-).

Úplně na závěr co jsem vyzkoušela pro zajímavost vzít byla voda. Přírodní minerální voda Solan de Cabras Voda je čerpána ze 400 let starých depozitů v podzemních vodách. Chutná jako naše filtrovaná voda doma. Je ovšem kvalitní a vhodná pro celou rodinu vč. dětí a kojenců.

Můžete mi napsat co vás nejvíce zaujalo a zda jste třeba již ze stránky objednávaly nebo zkusíte objednat?

Budu ráda za každý komentář a těším se u dalšího článku.

L.

PS: Tento článek je ve spolupráci s eshopem edelikatesy.cz.

Komentáře