Březnový Arome balíček

 Krásné odpoledne přeji,

dnes tu máme čtvrtek a venku to už opět vypadá na sluníčko, na které se všichni už těšíme :-).

Dnes jsem si připravila článek s produkty od Rituals..., které mi byly zaslány v rámci dlouhodobé spolupráce s Arome.cz

Co musím vyzdvihnout jsou obaly, které Rituals... umí. Jsou jednoduché a přitom elegantní a luxusní.

V balíčku jsem měla produkty z řady The Ritual of Jing. Tato řada je inspirována starodávným čínským jing, které představuje ticho, klid a odpočinek.

Napomáhá zlepšit a udržet si celkovou pohodu a klid. Kolekce je určena ke klidnému stavu mysli, odpočinku a napomáhá najít cestu k vnitřnímu klidu.

Jing šampon na vlasy

Šampon krásně pění, příjemně voní a vlasy intenzivně hydrtatuje díky rýžovému extraktu a makadamiovému oleji, které obsahuje.

Šampon nanáším dvakrát pro hloubkové čištění. Vlasy se mi po něm tolik nemastí.

Jing kondionér

Hlavními složkami produktu je komplex z ovoce pro vyhlazení vlasového vlákna a kokosový olej pro získání lesku. Kondicionér by mohl sloužit i jako maska na vlasy. Po vysušen mám vlasy lesklé a jemné.

Musím tu ještě zmínit, že 93 % složení produktu je přírodního původu, 7  % je laboratorně vyrobeno pro zajištění textury a stability produktu.


Jing relaxační sérum

A to nejzajímavější na závěr. Velice zajímavý produkt. To jsou první slova, která se mi vybaví. Relaxační sérum s čínskou mátou a jujube. Praktické balení, které se vám vejde do kabelky a tak můžete bojovat proti stresu kdykoliv během dne. Sérum se nanáší za pomoci roll-on aplikátoru na čelo, spánky a krk. Aplikátor chladí a sérum má příjemnou mátovou vůni. S tímto vás čeká klidný stav mysli.




To by bylo vše ve stručnosti a ke shrnutí březnového balíčku od Arome.

Zaujal vás některý z produktů nebo máte s kolekcí Jing už zkušenost?

Děkuji za přečtení tohoto článku a budu se těšit u dalšího.

L.



Komentáře

  1. Ahoj, moc pěkný balíček. Již jsem zelené skvosty Rituals zahlédla na IG. ☺♥
    Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Okomentovat