Víno od Bodláků

Krásné odpoledne přeji, 

vítám vás na svém blogu a u nového článku, který bude tak trošku z jiného soudku než obvykle. Tento článek věnuji vínu a to přímo z eshopu Víno od Bodláků
Na této stránce si vybere každý. Vybírat můžete z typy vín po odrůdu, zemi, zda obsahuje cukr či nikoliv. Kvalitní vyběr šumivého vína. Velice mě i na této stránce zaujaly degustační balíčky. Myslím si, že tato sekce je vhodná jako dárek. Pokud si nejste jistí při výběru nebo nemáte tolik času, popřípadě pokud rádi objevujete a ochutnávate něco nového. Chtěla bych vám ukázat můj výběr, který jsem objednala z eshopu Víno od Bodláků. Vybírala jsem vína pro svého manžela, jelikož má rád červené víno  tak jsem se probírala pouze tímto směrem. Vybrala jsem tři vína a každé pochází odjinud.
Sedlák Cabernet Moravia zemské Jedná se o červené suché víno s chutí červeného ovoce jako borůvky a višně s tóny paprik. Tímto vínem nikoho neurazíte a myslím si, že pro člověka, který rád pije suchá vína je tohle sázka na jistotu. Pochází z Moravy. Obsahuje 12.5 % alkoholu.
Primitivo Salento IGP Červené italské víno opět suché víno, které je velmi tmavé a sťavnaté s vysokým alkoholem z regionu Apuglia, což je podpatek Itálie. Víno je vhodné podávat k hovězímu či jehněčímu masu nebo těstovinám. Pochází z Itálie. Obsahuje 13.5 % alkoholu.

Cotes de Gascogne Rouge Le Gardien des Cieux Tohle je velice povedené víno, které manželovi velmi chutnalo a rozhodně jej neměl naposled. Víno Cotes de Gascogne má větší díl chuti Merlotu a menší podíl Cabernetu Sauvignon. U tohoto vína je velice těžké popsat chuť. Víno je suché, chutná jemně až s jemným sladkým zakončením. Víno bylo výborné k obložené míse nebo k tataráku. A určitě by se hodilo na letní grilování se zeleninovým salátem. Jedná se o víno francouzské.
Revine Rosé 
Nejdražší víno z této čtveřice a dokonce nealkoholické. Víno bylo vybráno především pro mě, jelikož nemohu alkohol. Co se týče kvality a chuti bych ani snad nepoznala, že se jedná o nealkoholické víno. Můj manžel ovšem tvrdí opak. Řekla bych, že se právě toto růžové víno hodí spíše k ženskému pohlaví. Je polosladké a dobře vychlazené bylo naprosto osvěžující. Na léto určitě skvělá volba pokud máte rádi víno, ale nemůžete alkohol. Víno Revine Rosé pusobí blahodárně na efektivnější trávení, protože nezatěžuje tělo alkoholem, který naše tělo musí odbourávat.
Které víno Vás zaujalo nejvíce? 

Budu ráda za každý Váš komentář a přeji hezký zbytek dne. 

L. 

PS: Tento článek je ve spolupráci s eshopem Vino od Bodláků.

Komentáře

  1. Když jsem od nich vybírala vína, také jsem na to nealko koukala, ale měla jsem strach, jestli nebude hnusné, protože třeba nealko bohemku nesnáším. Ale možná bych ho po tvé recenzi i zkusila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nealko Bohemku taky nemusím, to už si raději dám dětské šampaňské. Tady to růžové ale opravdu chutnalo moc dobře, třeba bude i tobě. :-)

      Vymazat
  2. Pěkná recenze a moc dobrý tip. Určitě několik lahví vyzkoušíme, máme rádi červené i bílé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. El Sr. Pedro es un oficial de préstamos increíblemente bien informado, cortés y paciente. Revisé un par de ofertas de propiedades antes de mi compra final, y Pedro estuvo allí para ayudar con cada una, a menudo coordinando con mi agente detrás de escena. Me sentí apoyada durante todo el proceso. Gracias a Pedro y los esfuerzos incansables de su equipo, ¡ahora soy un orgulloso propietario! Lo animo a que considere a Pedro y su compañía de préstamos para cualquier tipo de préstamo.

    # Préstamo de automóvil

    # Préstamo hipotecario

    # Préstamo comercial

    # Préstamo personal


    Sr. Pedro Oferta de Préstamo

    Correo electrónico: pedroloanss@gmail.com.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat