Lednový Arome balíček

Pěkné odpoledne přeji, po nějaké době tu máme opět nový článek a já doufám, že letošní rok budu na blogu aktivnější. Dvojnásobná role maminky mě hodně zaměstnává, ale na svůj koníček si vždy chci vyhradit místo.
Rozhodla jsem se, že každý měsíc Vám tu budu sdílet balíček od holek z Arome. Je to moje dlouhodobá spolupráce, kdy každý měsíc příjdou minimálně 3 produkty na testování, o kterých předem nevím a následuje testování a psaní recenze na profil instragramu a na stránky Pokud ještě tuto stránku neznáte, doporučuji se podívát, jelikož najdete hned několik recenzí k produktům od různých značek, různé cenové kategorie, kosmetiku nejen pečující ale i dekorativní.
První letošní balíček od holek přišel s menším zpožděním, avšak velikým překvapením byl obsah. Pro mě úplná novinka v podobě vlasové kosmetiky českého kadeřníka Tomáše Arsova. Tomáš Arsov je profesionálním kadeřníkem už řadu let. Když zrovna nekouzlí s nůžkami, tráví čas v laboratoři, kde vyvíjí luxusní vlasovou kosmetiku značky Tomas Arsov. V balíčku jsem měla 4 produkty (šampon, oplachový kondicionér, marulový olej a keratin Hair Liquid.
Green Tea šampon šetrně pečuje o jemné a namáhané vlasy. Šampon velice příjemně voní a pomáhá snadnému rozčesávání umýtých vlasů s pomocí jemných přírodních tenzidů.
Green Tea kondicionér obsahuje para olej s jedinečným účinkem na unavené, suché a namáhané vlasy. Kondicionér je navržen tak, aby účinně zlepšoval strukturu vlasu a chránil poškozenou pokožku hlavy, zaceluje nevzhledné roztřepené konečky.
Marula Marulový olej s vitamínem E má více použití na vlasy i pokožku. Je lehký, pečující a vyhlazující. Já tento olejíček používám především na zábal. Zhruba hodinku před mytím vlasů si do konečků nebo i délek aplikuji pár kapek olejíčku. Vlasy si utáhnu do copu a nechám působit. Po hodině si jdu umýt vlasy šamponem a vlasy jsou po vysušení odlehčené, lesklé a hebké.
Tomas Arsov Hair Liquid Jedná se o prvotřídní regeneraci díky keratinového přípravku. Keratin je složen z nízkomolekulárního keratinu a díky tomu se tato nejdůležitější složka tohoto produktu dostane se až do struktury vlasového vlákna. Vlas vyživí zevnitř a zároveň chrání při fénování a dalších tepelných úpravách. Jediné co bych vytkla tomuto produktu je vůně. Chybí mi tu a mohla být totožná s vůní šamponu a kondicionéru. Tato čtveřice je jinak perfektní a po každém umytí mám vlasy jemné, voňavé, zkrátka jak po návštěvě luxusního kadeřnictví. Napište mi zda jste kosmetiku Tomas Arsov zkoušeli nebo Vás naopak láká vyzkoušet. Budu se těšit u dalšího článku. L. PS: Tento článek je v rámci dlouhodobé spolupráce s Arome.cz

Komentáře