Nová limitovaná kolekce mýdel

Pěkné odpoledne holky, po delší době, respektive po třech měsících se opět hlásím a rovnou Vám chci představit novinky z podzimní kolekce ručně vyráběných mýdel od ALMARA SOAP.
Zítra již oficiálně začíná podzim a já už doma mám pár dní novou kolekci tří mýdel, které se nesou v podzimním duchu s názvy APPLE CIDER, PUMPKIN SPICE LATTE a BERRY BLISS. Všechny tyto tři mýdla jsou designová ručně vyráběná pro normální pokožku.
Nejvíce jsem si oblíbila mýdlo APPLE CIDER, které mám už doma v koupelně a používám jej. Jablkové mýdlo je vyrobené z pyré z čerstvých českých jablek s špetkou koření. Obsahuje vysoký podíl pečlivě namíchaných rostlinných olejů, které zaručují velmi jemné a hebké mytí a pokožku zanechávají vláčnou, vyživenou a nevysušenou. O krásnou barvu mýdla se postarala skořice, minerální barviva a oxid zinečnatý.
PUMPKIN SPICE LATTE Dýňové mýdlo vyrobené z čistého pyré z dýně Hokkaido. Má sladkou vůni sladkého dýňového kolače s podzimním kořením. Dýně je nejen chutná podzimní zelenina a krásný stylová dekorace, ale využívá se díky svým skvělým účinkům i v kosmetice. Dužina je bohatá na minerály a vitamíny, působí tedy blahodárně i na pokožku.
BERRY BLISS Mýdlo, které voní po čerstvě utržených ostružin s tóny sladkých lesních plodů. Mýdlo vás vezme do lesa, kde vás pohladí vlahý vzduch a získáváte tu nejsladší odměnu v podobě čerstvě utržených pochutin. Při výrobě byl použít lyofilizovaný prášek z borůvek a jahodová zrníčka, díky nimž mýdlo lehce peelinguje. S mýdlem vytvoříte fialovou voňavou pěnu BERRY BLISS. Všechna mýdla voní úžasně, nemusím snad ani říkat, že značku ALMARA SOAP mám moc ráda a nikdy mne značka nezklamala.
Doufám, že jsem vás tak trošku nalákala ke koupi. Klidně mi napište zda jste si některé mýdlo koupili nebo plánujete pořídit? Budu se na vás těšit u dalšího článku. Pěkný podzim. L. PS: Článek je ve spolupráci se značkou Almara Soap.

Komentáře

  1. Určitě nalákala, voňavá mýdla mám moc ráda, někde se po nich poohlédnu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat