MURUSCRUNCHIES

 Pěkný den holky,

už jsou tomu minimálně dva roky kdy se do světa vrátily ,,scrunchies´´ neboli látkové gumičky do vlasů.

 


Milovníci filmu Sex ve městě si určitě vybaví scénu kdy Carrie Bradshow se posmívá dámě, která stojí v restauraci před ní a vlasy ji zdobí gumička z látky. Tento trend byl zhruba v době 90.let a opět se k nám vrátil tak jako mnoho jiných věcí, jen možná ve větším :-).



 Já jsem si svoji první scrunchies koupila loni v létě v obchodě 
H&M a nosila jsem ji téměř pořád. Před nedávném jsem narazila na Instagramu na účet @muru_scrunchies se saténovými gumičky do vlasů.

Jedná se o českou rodinnou firmu, která byla založena na podzim roku 2020 mámou a dcerou. Na výběr je z několika nádherných barev, kdy si jistě každý vybere tu svoji. Kompletní nabídku naleznete na eshopu www.muru.cz




 

Já jsem si vybrala tři saténové scrunchies v barvičkách : mint,  lilac, silver.

Jak je nosit:j

  • na vysoko vyčesaném culíku
  • naopak na nízkém culíku, volně svázané
  • na navlněných vlasech slazené s outfitem
  • v kombinaci se sportovním oblečením
  • na nízko posazeném copu, zkrátka jakkoliv :)

Gumičky jsou hodně natahovací, nekudlí, neničí vlasy a já opravdu od té doby co je mám, nenosím žádné jiné. Dostala jsem i několik komplimentů na gumičky, jelikož ve vlasech září a budou skvělé v létě k letní módě. 
Mohu říci, že se jedná o pohodlí ve vlasech.

Teď otázka na Vás.

Máte už svoji gumičku scrunchies? Plánujete si nějakou pořídit?


To by bylo pro dnešek všechno. Doufám, že se Vám článek líbil a budu se těšit u dalšího. 

Pěkný den 

L.

PS: Tento článek je věnovaný ve spolupráci Muru Scrunchies.

Komentáře

Okomentovat