Top produkty značky Ziaja - Jeju

Pěkný večer, 

dneska vám přináším recenzi na skvělé produkty od polské značky Ziaja a to konkrétně recenzi na řadu Jeju, která je určena pro speciální potřeby mladé pleti. 


Všechny produktu naleznete na eshopu www.ruzova10.cz.

Značku Ziaja mám ráda, protože má produkty za velmi dostupnou cenu. 

Začala bych asi tím nejlepším. 

Čistící šampon Ziaja Jeju

Všeobecně s produkty na vlasy bojuji a ne všechno mi sedne, ale s čistícím šamponem Ziaja Jeju jsme byly kamarádi hned při prvním mytí :-). Když přemýšlím, tak je to vlastně můj první čistící šampon a první šampon, u kterého nemusím použít kondicionér či sérum a vlasy po vysušení mám nádherně jemné. Šampon nádherně voní po kokosu, mangu a papáji. 
Šampon má několik aktivních látek zejména olej z japonské kamélie, výtažek z cistu, aktivní salicylátu z kůry topolu osika a nakonec rostlinný derivát z aminokyseliny glycinu, který účinně hydratuje. Rostlinný derivát z aminokyseliny glycinu účinně hydratuje. Nepoužívám jej při každém mytí vlasů, ale rozhodně se k němu ráda vracím.
 




Černý cukrový tělový peeling

Peeling používám 1-2 týdně na tělo, poskytne pokožce hladký a voňavý efekt a není potřeba se po peelingu mazat krémem. Obsahuje olej z japonské kamélie, dřevěné uhlí odstraňuje znečištění a přebytek mazu. Dále výtažek z cistu, který je účinný v péči o pokožku s akné a brahmi zklidňuje a chrání před podrážením. Na závěr díky bambuckému máslu pokožku vyživí a není potřeba ji mazat. 



Bílé mýdlo na obličej
S tímto produktem jsem byla taky velmi spokojená, dalo by se říci, že hned po šamponu. Naprosto mi vyhovovala konzistence mýdla, která byla až krémová a perleťová. Důkladně jsem omyla obličej, odmastila póry a zbavila se nadbytečného mazu. Opravdu tuto řadu doporučuji pro mladistvé, ale já sama jsem byla naprosto spokojená. Navíc obsahuje provitamín B5 a rostlinný derivát z aminokyseliny glycinu.



Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a budu se těšit u dalšího.


Komentáře

  1. Ahoj, peelingy od Ziaji znám a jsou super, mýdlo nikoli. Ráda se na něj podívám. ☺ Díky za prima tipy. Pěkný den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo opravdu mohu doporučit i má sestra si jej zamilovala 😊.

      Vymazat
  2. Produkty vyzerajú super! Ja som od značky Ziaja vyskúšala už niekoľko produktov a musím povedať, že ma zatiaľ nesklamali. Možno sa opäť poobzerám po nejakých! Ďakujem za tipy! :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem mohla přinést něco nového 😊.

      Vymazat

Okomentovat