První blogerská akce

Krásné odpoledne holky,
už je to týden kdy jsem navštívila po delší době Prahu a zúčastnila se první blogerské akce. Velké díky patří značce Bioten za úžasné odpoledne i agnetuře Bluegekko, která akci připravovala a celkovou organizaci včetně degustačních zážítku v překrásných prostorách kavárny Styl&Interier. (nejkrásnější zahrada v Praze)
Jednole se o první event značky Bioten, která přišla na český trh teprve nedávno. Obsahuje více než 80 % přírodních složek v každém výrobku získaných ekologickou a šetrnou metodou extrakce pro zachování maxima účinných složek. Značka Bioten od samého počátku pracuje nejen s pečlivě vybranými ingrediencemi z ověřených udržitelných zdrojů, ale zároveň klade důraz na čestnou a spolehlivou komunikaci svých benefitů. Krabičky a kartony mají z certifikovaných zdrojů. Skleněné obaly jsou z 30 % již z recyklovaného skla.
Na přivítanou jsem dostala hned při vstupu welcome drink a poté jsem si vybrala místo k sezení. Jak můžete vidět dle fotek, stoly byly nádherně přichystané. Všechny produkty, které značka nyní nabízí byly pěkně a decentně naaranžované. Poslechli jsme si několik zajímavostí o firmě a samotných produktech a poté byla příležitost si zasoutěžit. Já tedy nevyhrála :-), ale to vůbec nevadí, pro mě byla výhra i to, že jsem měla správné odpovědi. :-)
Krásným překvapením byla možnost vyrobit si svoje vlastní ,,florárium´´. Byl to skvělý nápad a krásný dárek na památku.
A těch dobrot kolem.
Byl to opravdu degustační zážitek.
Značka Bitoten nabízí řadu na čistění a hydrataci pro normální pleť.
Řada pro citlivou pleť SKIN MOISTURE.
Produkty na první vrásky řada HYALURONIC 3D.
Řada pro zralejší pleť MULTICOLLAGEN.
Nesmí chybět péče i o tělo.
Velkou novinkou, která bude k dostání od října 2020 v drogerii DM je zlatá peče o zralou pleť.
Celou akci jsem si velmi užila a odnesla si úžasné zážitky, dobrou nálada, nové informace o značce, ochutnala úžasné jídlo. Závěren při loučení každý dostal tašku s produkty Bioten a domácí rybízové víno včetně vlastnoručně vyrobeného florária. 
O jednotlivých produktech bych se rozepsala v následujícím článku včetně recenzí. 

Doufám, že se Vám článek líbil. 

Mějte hezký den. :-)

L.

Komentáře

Okomentovat