Šampon a kondicionér Morphosis

Krásné úterní odpoledne holky,

ještě do nedávna jsem značku Framesi pomalu ani neznala a už vůbec jsem neznala šampon na vlasy Morphosis. Jedná se tedy o profesionální  italskou vlasovou kosmetiku .
Značka Framesi nabízí širokou škálu produktů určených pro mytí vlasů, jejich regeneraci a ošetření, ale také styling a barvení. Tato profesionální vlasová kosmetika vychází z mnohaletých zkušeností kadeřnic a kadeřníků a složení svých výrobků zdokonalila natolik, že nabízí pro každého to pravé přímo na míru jeho požadavkům.



Dostala jsem Morphosis posilující šampon a kondicionér Instant bodyfying od mojí sestry. 

Densifying Sensitive Scalp Zhušťující šampon

Tento zhušťující šampon značky Framesi je určený na slabé vlasy a citlivou vlasovou pokožku. Doporučuju se také při obtížích s padáním vlasů. Bohužel padáním vlasů nezabránil. Celkově od začátku jara trpím padáním vlasů a i při používání tohoto šamponu se nic nezměnilo. Obsahuje rostlinné kmenové buňky z jablek. Výjimečný je v tom, že se nechává působit na pokožce, alespoň tři minuty. Vlasy zanechává měkké, lesklé, neobsahuje SLES, sulfáty, lepek, parabeny a alergeny. Šampon bych, ale zařadila do takového průměru. Není to šampon, který bych mohla používat dlouhodobě, protože po delší době mi stejně pokožku vysušuje, což by dělat neměl.

Posilující kondicionér, který křehkým vlasům dodává sílu a objem je opravdu super. Já bych zařadila i mezi masky na vlasy. Vůni bych přirovnala opravdu k vůni od kadeřníka, spíše jemnější vůně, ale mému nosu velice příjemná :-).
Kondicionér je dobré nechat chvíli působit a poté opláchnout. Dosáhla jsem větší hydtrataci, výživě i většího lesku. Je vhodný nejen pro ženy, ale i pro muže.
Velké opravdu velké plus za obsah této kosmetiky. Obsahuje totiž 0% parabenů, silikonů, alergenů a lepku.

Jsem ráda, že jsem značku Framesi s vlasovou kosmetikou Morphosis vyzkoušela. Pokud Vás značka zaujala a chtěli by jste se podívat na celý sortiment, můžete se mrknout na stránky www.beautyonline.cz


Znáte šampony Morphosis? Pro mě to byla nová zkušenost :-).

Doufám, že se Vám článek líbil a budu se na Vás těšit u dalšího.


Komentáře