První zkušenost s laky Zoya

Krásný den holky,

dnes jsem si připravila článek s laky na nehty Zoya Polish Quad - All snuggled up. Je to moje první zkušenost se značkou a celkově první zkušenost s profesionálními laky na nehty.


Značka Zoya má na výběr širokou škálu nejrůznějších barev. Ať už se jedná o čistou výraznou barvu nebo barvu se třpytkami. Ať už hledáte luxusní růžovou, dramaticky červenou nebo fialovou barvu. Z obrovského výběru si vybere každý a hlavně pokud hledáte kvalitní lak na nehty, který opravdu vydrží a neoloupe se hned při prvním umývání nádobí nebo při práci na zahrádce, tak s laky Zoya nešlápnete vedle.

Vybrala jsem si na vyzkoušení dárkovou sadu, která obsahovala čtyři plná balení laků na nehty Zoya Polish Quad - Shimmer, Mia, Madeline a Joni. Jsou to velice nádherné odstíny, které mě nikdy neomrzí. Nanáším vždy dvě tenké vrstvy. Štěteček laků je tenčí, ale díky tomu dosáhnu precizního nalakování.
Nehty si lakuji 1x týdně, v žádném případě není potřeba lakovat dříve. Laky používám od března letošního roku a za tu dobu se mi nikdy nestalo, že by se mi lak odloupl. Postupně se ošoupává z konečků nehtů, což se mi nikdy u žádné značky nestalo. Vydří v top stavu opravdu dlouho. Za sebe můžu jen doporučit. Již nepotřebuji vyhledávat jinou značku, protože s laky Zoya sáhnu na jistotu a i za tu cenu, která může být pro někoho vyšší tak i přesto Vám holky laky doporučuji vyzkoušet. Laky mám ze stránek www.rajnehtu.cz kde mimo jiné najdete i jiné značky laků, sortiment na modeláž nehtů, zdobení nehtů, nástroje a pomůcky na úpravu nehtů.

odstín: Shimmer (ZP296)
 
odstín: Joni (ZP907)
 
odstín: Madeline (ZP907)
 
odstín: Mia (ZP244)

Na leté bych si chtěla pořídit letní barvičku, nějakou zářivější a co Vy? Zaujaly Vás laky? Znáte značku Zoya nebo zkušenost s laky? Budu ráda, když se v komentáři se svými dojmy podělíte.


Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a budu se těšit u dalšího. :-)


PS: Tento článek je ve spolupráci se stránkou www.rajnehtu.cz.

Komentáře

  1. Laky mě moc zaujaly, ale já si doma dělám gelové, takže používám vlastně jen ty, které jdou vytvrdit v lampě. Ale jsou moc krásné a vybrala sis suprově! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne farby. Ja som o Zoya lakoch počula ale ešte som neskúšala.

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat