Recenze řasenek od Benefitu

Krásnou sobotu přeji,

rozhodla jsem se, že Vám v dnešním článku zrecenzuji dvě řasenky od Benefitu a to konkrétně řasenku They´re Real! a řasenku BADGal Bang! Řasenka BADgal Bang! byla v lednovém vydání časopisu Elle, takže pokud Vás láka ještě třeba časopis seženete. Ale opravdu stojí za vyzkoušení?

 
 
Obě řasenky jsou hodně známé a řekla bych, že i vychvalované. Ale moje recenze nebude zrovna moc pozitivní, protože mé osobní zkušenost nejsou dobré. Jak můžete vidět obě řasenky vlastním v cestovní mini velikosti.


Prodlužující řasenka They´re Real! slibuje řasy prodloužit, oddělit, nadzvednout, natočit a dodat objem. Líbí se mi, že řasenka vydrží celý den a neopadává pod oční okolí . Ovšem samotné odlíčení je hrůza. Jde hodně špatně dolů i olejovým odličovačem. Moje řasy řasenka nenadzvedne ani nenatočí. Mé řasy rostou rovně, takže potřebuji řasenku, která mi je nadzvedne, ale tahle mezi ně nepatří. Popravdě mi ani moc nevyhovuje umělý kartáček, takže bych si plné balení určitě nekoupila.


Řasenka pro objem BADgal Bang! slibuje masivní objem řas, který výdrží 36 hodin, aniž by zatěžoval řasy. Od této řasenky jsem očekávala hodně, ale už při první aplikaci mi řasy hodně, ale opravdu hodně slepovala. Napřed jsem si myslela, že tím jak je nová, má na kartáčku moc produktu, takže jsem i kartáček otřela, ale nepomohlo to. Zkoušela jsem jí vícekrát, ale po každé aplikaci řasy slepovala a nepomohlo ani to, když jsem si vzala kartáček od staré řasenky a řasy pročesala. Vypadaly hrozně a musím říct, že takhle škaredé řasy mi ještě žádná řasenka neudělala. Je mi to moc líto, protože jsem byla zvědavá a očekávala jsem úplně pravý opak. Bohužel to tak někdy bývá a já tedy musím konstatovat, že mě řasenky od Benefitu hodně zklamaly.


Nicméně já, jakožto milovník kosmetiky, bych ještě chtěla do budoucna vyzkoušet řasenku Roller Lash.

Se značkou Benefit nemám velké zkušenosti, ale vlastním 24HR Brow setter, který je naopak skvělý.

Doufám, že se Vám článek aspoň trošku líbil.

Budu se těšit u dalšího. :-)


Komentáře

  1. Řasenku od Benefitu jsem zatím neměla žádnou, ale vypadají vážně skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bad gal band je skvělá, už mám snad třetí, a i Real řasenka mi vyhovovala. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Okomentovat