DULCIA natural

Hezké úterní odpoledne,

dnes jsem si pro Vás připravila článek na dva přírodní produkty od značky DULCIA natural. Jedná se o 100% přírodní kosmetiku ze Slovenska. Značka klade mimořádný důraz na kvalitu a čistotu surovin a jejich šetrné zpracování. Průměrný podíl složek 78,6% značky DULCIA je s certifikátem BIO.
 
Kosmetika DULCIA natural je ručně dělaná živá, přírodní kosmetika založená na bázi rostlinných a bylinných extraktů, čistých esenciálních olejů, vzácné BIO růžové vody a aloe vera. Kosmetika neobsahuje nic co by se v přírodě nenašlo: žádné ropné deriváty, syntetické konzervační látky, parfémy, barviva, parabeny či tenzidy.

Tak to by bylo trošku o značce DULCIA, protože si myslím, že ještě hodně lidí třeba tuto značku nezná. Jako první Vám představuji:

 
Hydratační sérum - kolagen

Na začátek bych chtěla poukázat na obal, protože všechny produkty mají jednoduchý a čistý obal, který se mi osobně velmi líbí a navíc i plně recyklovatelný. Textura tohoto séra je spíše lehčí a já bych se přikláněla spíše ke slovu ,,krém´´, protože ono to tak trošku jako krém vypadá. Díky kolagenu, který je v krému ve velkém množství je pleť po nanesení hydratovaná, vyživená, jemná, hladší a pružnější. Krém je vhodný pro všechny typy pleti a všechny věkové kategorie. Celkově jsem byla spokojená , protože ta hydratace tam opravdu byla maximální a hlavně taky musím zmínit, že je bez parfemace. Používala jsem sérum v létě a taky jsem jej i v létě spotřebovala, takže Vám aspoň můžu opravdu podat plnohodnotnou recenzi. Chtěla bych ještě zmínit, že kolagen je bílkovina, která je zodpovědná za mladistvý vzhled pleti. Tvoří se z několika druhů aminokyselin a zajišťuje, aby byla pokožka pružná a pevná.


Krémový deodorant citronová tráva + máta

Na tohle jsem byla tedy hodně zvědavá, protože jsem dosud neměla žádný deodorant v podobě krému a ještě k tomu v kelímku. Deodorant je krémový a obsahuje rostlinné složky jež jsou uznávány po celé generace jako zcela bezpečné pro lidi. Složení zabraňuje množení bakterií a způsobující zápach v podpaží, aniž by zablokoval potní žlázy. Deodorant nezabraňuje přirozenému pocení a tělo se nadále zbavuje nebezpečných škodlivin, ale bez nepříjemného zápachu. Vůně je opravdu mentolová a moc příjemná. Aplikuje se jako běžný krém a stačí malé množství, které se rozetře do podpaží a za chviličku se vstřebá. Ze začátku to byl nezvyk, zdálo se mi to i takové nehygienické, ale je to všechno na zvyku. Asi bych brala kdyby tento deodorant byl v tubě a myslím si, že by tohle uvítalo více lidí. Ale to je jen možná jedna nevýhoda , jinak k tomu obsahu není co vytknout a až balení spotřebuji, budu už hledat něco takového nebo sáhnu po tomto samém. V nabídce však mají ještě další tří vůně.

To by bylo k dnešnímu článku vše. Zajímalo by mně zda značku znáte nebo jestli jste už zkoušeli tento typ deodorantu.

Děkuji a budu se těšit zase příště. :-)


Komentáře

  1. Já měla kalíškový a dokonce přírodní deodorant, jen od jiné značky, byl moc fajn, a to sérum mě taky hodně zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat