Philips Sonicare

Pěkný večer,

venku už je opravdu škaredé počasí tak jsem se rozhodla a udělala si konečně čas na nový článek, protože tu dlouho nebyl. Samotnou mě to mrzí, ale opravdu za poslední měsíc jsem se k tomu zkrátka nedostala. Nicméně dnes je tu článek nový a jelikož se blíží pomalinku Vánoce, tak třeba někomu pomůže právě s výběrem dárku.
Já i můj manžel používáme přes čtyři měsíce Sonický kartáček Philips ProtectiveClean 4500 HX6836/24 HX6859/29, což už je vhodná doba na recenzi.
Sonický elektrický zubní kartáček Philips Sonicare je charakteristický rychlými vibracemi štětin, které zajišťují šetrné ale vysoce účinné odstranění zubního plaku. Rozdíl jsem viděla již během týdne. Líbí se mi, že si můžu vybrat režim čištění, protože kartáček nabízí hned dva režimy Clean a White. Režim Clean se stará o vynikající čištění (po 2 minutách se vypne) a režim White je ideální pro odstranění povrchových skvrn (po 3 minutách se vypne). Kartáček může používat i člověk s rovnátky, výplněmi, korunkami a fazetami. Kartáček dovede rozpoznat zda na dásně hodně tlačíte, pokud se tak děje upozorní vás vydávajícím pulzujícím zvukem jako připomínku, že máte tlak zmírnit.
Všechny hlavice kartáčku se časem opotřebují. Ale technologie BrushSync sleduje, jak dlouho jste hlavici používali a jak silně jste na kartáček tlačili. Když je čas hlavici vyměnit, upozorní vás krátké pípnutí a světelná kontrolka na těle kartáčku. Mě se kontrolka rozsvítila po 3 měsících, ale manželovi o měsíc později. Napřed se mi ani nezdálo, že potřebuje hlavici vyměnit, ale jakmile jsem nasadila novou byl to opravdu zase rozdíl.  
Ke kartáčku je nabíječka a na nabíjení vás kartáček rovněž upozorní blikající kontrolkou.
Samotný design kartáčků se hodně povedl a jak můžete vidět, manžel má celo černý a já vlastním jemně růžový s bílou hlavicí. S manželem jsme velmi spokojení a já osobně se těším až budeme moci pořídit i pro Filípka dětský sonický kartáček.

Snad se Vám článek líbil a třeba byl někomu nápomocný při výběru právě sonického kartáčku.

Těším se na Vás u dalšího článku.

Komentáře

  1. Taky máme kartáček od Philips a jsme moc spokojení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám sonický kartáček od Philips již skoro rok a jsme nadmíru spokojená.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat