YODEYMA

Pěkné pondělí přeji,

před nedávnem mi dorazil balíček vůní YODEYMA. Pokud ještě tuto značku neznáte, tak se jedná o vůně, které jsou inspirované významnými parfémy. V balíčku jsem měla hned čtyři lahvičky plus dva vzorečky.


Adriana - YODEYMA
Charismatické sladké tóny černého rybízu a silná přítomnost vanilky dělají, že tento parfém upoutá od prvního momentu svým osobním charakterem. Vůně je inspirovaná vonnou charakteristikou parfému SÍ (Giorgio Armani). Měla jsem tuto vůni v originálu a musím říct, že voní naprosto totožně. Možná je o kapku jemnější, ale má neskutečnou výdrž. Vydrží celý den a dostala jsem na ni mnoho komplimentů a nikdo mi nevěřil, že to není originál. Já jsem měla parfém Adriana už i v minulosti od značky Yodeyma a budu si ho kupovat pořád. Jelikož si nemůžu teď na rodičovské dovolené dovolit tak drahou vůni. Rozhodně dávám všechny palce nahoru a doporučuji vyzkoušet. Určitě budete spokojeni :-).


Vonné tóny:
Chyprově - ovocná
Je vůně, která vzdáva poctu sofistikované, volné a nezávislé ženě.
Hlava: Černý Rybíz, Růže a Frézie.
Srdce: Vanilka a Šedý Jantar.
Základ: Dřevo a Pačuli.

Celebrity Woman - YODEYMA
Srdce tohoto květinového parfému obklopují sladké tóny černého rybízu a orientální základ pačuli. Vůně je inspirovaná vonnou charakteristikou parfému LA VIE EST BELLE (Lancome). Tuto orientálně květinovou vůni jsem měla pouze ve vzorečku, ale troufám si říct, že voní úplně stejně. Dokonce moje mamka hned ucítila, že mám novou vůni, kterou prý zná a po chvíli si vzpomněla, že voním úplně stejně jako její kolegyně z práce a vůni uhodla. Akorát já neměla od Lancomu, ale Celebrity Woman.


Vonné tóny:
Orientální - květinovýVonné tóny:
Celebrity woman je vitální a veselý parfém ideální pro ženu, která miluje život.
Hlava: Černý rybíz (vysoké tóny) utváří první dojem parfému.
Srdce: Kosatec (střední tóny) představuje duši parfému.
Základ: Pačuli (nízké tóny) vytváří hloubku vůně parfému.

Aqua Fresca - YODEYMA
Originální směs vonných tónů vytváří revoluční a kultovní parfém. Je perfektní vůní pro jednoduché a mladistvé prostředí. Pánská vůně je inspirovaná vonnou charakteristikou parfému CK ONE (Calvin Klein). Manžel má i originál vůně a je velmi spokojen. Vůně CK ONE už mu dochází a chtěl vyzkoušet právě Aqua Fresca a ta vůně je nádherná. Voní úplně stejně a vydrží celý den.


Vonné tóny:
Chyprový - svěží
Agua Fresca je svěžím, avšak svůdným parfémem, vhodným pro ženu i muže.
Hlava: Zelený čaj (vysoké tóny) utváří první dojem parfému.
Srdce: Muškátový oříšek (střední tóny) představuje duši parfému.
Základ: Dubový mech (nízké tóny) vytváří hloubku vůně parfému.

Kids - YODEYMA
Tato jemná kombinace sladkých květinových tónů přináší speciální něhu, jejíž svěží nádech podněcuje ke každodennímu použití této speciální vůně. Kids je příjemná vůně pro nejmenší. Z vůně jsme celá rodina unešená včetně nejmladšího člena rodiny :-).


Vonné tóny:
Květinově - Ovocná
Hlava: Bergamotka (vysoké tóny), je to první, co je po aplikaci ucítěno.
Srdce: Heřmánek (střední tóny), začínají naplno vynikat po odeznění hlavy.
Základ: Kosatec (nízké tóny), jsou ty látky parfému, které prchají velmi pozvolna.

Všechny parfémy máme v mini velikosti 15ml, která stojí 133 Kč. Tato velikost je skvělá třeba do kabelky nebo na cestování.
Nově mají v nabídce i velikost 50 ml za 357 Kč.
Nebo největší balení 100 ml za 592 Kč.

Vzorečky:
Complicidad - pánská vůně inspirovaná vůní Paco Rabanne
Rinascere - dámská vůně inspirovaná vůní Chanel.

Pokud se Vám parfémy líbí a chtěli by jste si je vyzkoušet na vlastní kůži, objednávat můžete na stránce www.swee.cz

Budu se na Vás těšit u dalšího článku :-).
 
PS: Tento článek vznikl ve spolupráci se značkou Yodeyma.

Komentáře

  1. Budu tyhle vůně muset taky vyzkoušet :) teď je vidím velmi často na různých blozích :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, že se teď s nimi roztrhl pytel, ale jsou opravdu skvělé a já jsem velmi spokojená :-).

      Vymazat
  2. Mne sa veľmi nepáči, keď sa robia takto napodobeniny akože inšpirované drahou značkou. Článok ale pekne napísaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, každý to nemusí. Já nepodporuji napodobeniny oblečení, kabelek a doplňků, ale u vůní mi to nevadí :-).

      Vymazat
  3. Já už něco podobného měla, jen od jiné značky a je fakt, že ty vůně jsou fakt vychytané :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to super varianta, jak vyzkoušet, jestli by mi dražší originální kolega stál za investici

    OdpovědětVymazat
  5. Já si potrpím na opravdu pěknou vůni, zajímavá značka, už jsem ji někde zahlédla, ráda vyzkouším.... Pěkný inspirativní článek :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat