Vlasové produkty ikoo

Pěkné úterní odpoledne,

dlouho nebyl žádný článek, za což se hned omlouvám, ale zkrátka teď v tomto krásném letním počasí netrávím tolik času na počítači a večer už mi nezbývají síly, takže to prosím omluvte.
Nicméně dnes Vám chci představit vlasové produkty značky ikoo, která vznikla v roce 2013, kdy ji založili manželé Hallwylovi. Jedná se o německou značku, která vyrábí své produkty v Koreji dle místních receptur. ikoo přišlo na trh jako první se speciálními termálními maskami na vlasy a masážními hřebeny. Produkty nejsou testovány na zvířatech. Jsou 100% veganské. Já bych Vám chtěla představit šampon, kondicionér a suchý šampon v pěně. Všechny tyto produkty jsem si nevybrala, ale dostala od kamarádky, za což ještě jednou děkuji.
ikoo shampoo - No Frizz, No Drama Šampon pro nepoddajné a kudrnaté vlasy. Šampon je bohatý na olej z kamélie, který dodá vlasům antioxidanty a vitamíny. Mám menší balení šamponu, ale zároveň toto 50ml balení vydrželo dlouho, protože šampon krásně již v malém množství pěnil, nevysušoval pokožku a příjemně voněl. Šampon dále ještě obsahuje avokádový a ricinový olej, který je hodně znát a díky tomu jsou vlasy poddajné a když jsem si dala záležet na vyfoukání , tak musím říct, že jsem dosáhla obrovského objemu, který jsem neměla snad ani nikdy v kadeřnictví. Takže šampon můžu vřele doporučit.
Balení: 50ml
Cena balení: 159,- Kč
ikoo conditioner - No Frizz, No Drama Kondicionér pro kudrnaté a nepoddajné vlasy mám taky v menší lahvičce, která mi tedy na kondicionér nevyhovuje. Jakmile lahvička obsahovala méně jak půlku produktu, bylo těžké produkt dostat ven, vymáčknout, vyklepat. Ale k samotnému kondicionéru. Kombinace avokádového a ricinového oleje uhlazuje a změkčuje vlasy a zároveň je zanechává plné objemu. Byl moc fajn, ale rozhodně se dá i v drogerii sehnat levnější varianta kondicionéru.
Balení: 50ml
Cena balení: 189,- Kč
ikoo Dry Shampoo Foam - Volume & Refresh Suchý šampon v pěně pro znovuoživení a zvětšení objemu vlasů. Unikátní pěnová textura odstraní přebytečnou mastnotu vlasů, ale nemůžete ihned vyjít ven, protože právě díky pěně jsou vlasy mokré. Za což tento produkt dostává ode mně palec dolů, protože já osobně očekávám od suchého šamponu to, že během pár sekund dosáhnu krásného objemu vlasů a odstranění přebytečné mastnoty. Nepoužívám suchý šampon každý den, to rozhodně ne, ale občas po něm sáhnu a jdu. Suchý šampon v pěně krásně voní, díky pěně nezanechává ve vlasech žádnou stopu, ale po nanesení pěny jsou vlasy mokré a já musím čekat až uschnout a nebo popřípadě vzít fén a vyfoukat a pak teprve můžu jít. Jenomže kdybych tohle měla dělat, tak to si raději ty vlasy rovnou umyji šamponem a kondicionérem. Já toto balení ani nespotřebuji, protože jsem ho vyzkoušela 2x a nemám potřebu znovu aplikovat. Je to na jednu stranu škoda, ale větší škoda, že nedělají spíše suchý šampon ve spreji. Možná se značka chtěla lišit od jiných značek se suchým šamponem, ale bohužel se to nepovedlo.
Balení: 150ml
Cena balení: 349,- Kč

Tak to by bylo pro dnešek všechno :-) .
Pokud Vás značka zaujala a chcete se podívat co všechno nabízí, doporučuji stránky www.profiskin.cz

Doufám, že se Vám článek líbil a budu se na Vás těšit u dalšího.

Komentáře

  1. O téhle značce jsem už někde slyšela.. Bohužel mě nezaujala :-( nelíbí se mi ani obaly produktů, jejich provedení.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to nevadí, protože za tu cenu se najdou lepší produkty. :-)

      Vymazat
  2. Tak toho suchého šamponu je škoda , ale šampon vypadá moc dobře, já se chystám přejít na nějakou lepší péči o vlasy :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat