Happy Passion

Pěkné pondělí přeji,

dneska bych Vám chtěla představit sprchový gel spolu s tělovým krémem Happy Passion Marionnaud. :-)
Dvojici sprchového gelu a tělového mléka jsem dostala k Vánocům od mojí sestry, za což ještě jednou děkuji, ale šetřila jsem si produkty na léto, protože ta vůně je naprosto božská a ideální právě na léto.

Popravdě do prodejny Marionnaud moc nechodím, takže jsem vůbec netušila, že nabízí tyto voňavé produkty, které voní nádherně po granátovém jablku a marakuji.
Hrozně se mi líbí i obal, který je u sprchového gelu průhledný a samotný gel je v růžové barvě. Obsahuje 250ml a ta vůně je nádherná.
Tělové mléko má růžový obal s pumpičkou, což je velice praktické. Obsahuje 200ml. Tělové mléko se snadno nanáší, zároveň pokožku hydratuju a provoní na hodně dlouhou dobu. Vůně granátového jablka a marakuji si opravdu zamilujete. Já jsem člověk, který granátové jablko nejí, ale čím dál více můžu jeho vůni v pečující kosmetice :-).

Co říkáte na produkty Happy Passion Marionnaud?



Komentáře

  1. Produkty vypadají dobře, nikdy jsem od Marionnaud nic neměla, ale tvoje recenze zní fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že se líbí. Já bych určitě chtěla do budoucna vyzkoušet více věcí, protože teď jsem si třeba hodně oblíbila paletku na obočí Marionnaud :-).

      Vymazat
  2. Tyhle produkty neznám, musím zkusit :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Do Marionaud též moc nechodím, musím to tam obhlídnout :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Chcela som sa aj spýtať, čo je to za značku, ale už vidím. Tiež tú parfumériu príliš nevyhľadávam, no produkty sú pekné.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat