PURITY VISION

Pěknou sváteční středu Vám přeji,

před měsícem mi dorazil balíček s produkty PURITY VISION, které jsem dostala v rámci spolupráce na vyzkoušení. Značka vyrábí velmi kvalitní, čistě přírodní produkty. Spolupracuje přímo s farmáři a lokální komunitou v Ugandě, v Maroku, na Filipínských ostrovech nebo například v Bulharsku. Výchozí suroviny produktů jsou ručně sbírané a pomáhají zvýšit stabilní příjem sociálně slabším rodinám.


Bio Dětské tělové máslo Purity Vision, je určeno pro děti, ale i pro citlivou, problematickou, ekzematickou a suchou pokožku. Máslo se snadno roztírá a skvěle vstřebává, je nadýchané, hypoalergenní. Má jemnou oříškovou vůni. Obsahuje Bio Bambucké máslo, Raw Bio Kokosový olej a Bio Konopný olej. Všechny položky jsou vysoce kvalitní, 100% nerafinované a Bio. Může se používat i na dětskou opruzeninu a pokud chcete vylepšit koupel svému dítěti, tak doporučuji přidat do vany lžičku dětského tělového másla. Musím říct, že je to nejlepší péče o dětskou pokožku, kterou jsem zkoušela. Rozhodně Vám jej doporučuji.

 
 
Bio Růžová voda, na tento produkt jsem byla hodně zvědavá. Je vhodná pro všechny typy pleti. Obsahuje 100% čistou Růžovou vodu z růže Damašské z kontrolovaného ekologického zemědělství.
Bio Růžovou vodu oceníme hned z několika důvodu:
Neobsahuje žádná aditiva, konzervanty, stabilizátory ani jiné příměsi.
Má skvělé hydratační, protizánětlivé a dezinfekční účinky.
Udržuje pH pleti v rovnováze.
Zmírňuje projevy akné a výborně čistí pleť od nečistot a mazu.
Působí i na oční okolí, které omlazuje a navíc zmírňuje únavu očí.
Je tak jemná, že ji ocení i citlivá dětská pokožka.
Zklidňuje a chladí pokožku spálenou sluncem.
Zklidňuje pokožku po holení.
Výborná přísada do koktejlů, dezertů a sladkých pokrmů.
 
Bio Růžovou vodu nejraději používám každé ráno po probuzení a poté jako fixátor makeupu. V letních dnech ji budu používat během dne na osvěžení.  Myslím si, že bude i lepší než termální voda, kterou běžně používám v horkých dnech. Jsem velmi spokojená a už mi nesmí chybět v pečující kosmetice.
 
 
Dalším hodně zajímavým produktem je Rhassoul - Marocký jíl. Tento produkt je určen pro domácí přípravu pleťových masek, peelingů, šamponů nebo i tělových mýdel. Marocký jíl je pro všechny typy pleti. Marocké ženy ho dokonce považují za poklad a používají ho k očistným procedurám už od 6. století n.l. Zlepšuje pružnost a vitalitu pokožku a navíc ji viditelně rozjašňuje a čistí. Dodává pokožce prospěšné minerály, jako je vápník, fosfor, sodík a mangan železitý. Nejčastěji Rhassoul používám jako pleťovou masku. Stačí ho smíchat s vodou v poměru 1:2 a klidně přidat i Bio Růžovou vodu. Jemnou kaši nanesu na obličej a nechám působit 30 minut. Pleť je viditelně vyčištěná. Opět Vám mohu vřele doporučit :-).
 
 
 
Posledním produktem tu máme Bio Balzám na rty, který používám denně, hlavně na noc, ale i během dne pokud je potřeba. Velmi mě zaujal obal, ale ještě více vůně, která je božská. Je tvořena kombinací esenciálních olejů, sladkých pomerančů, růžovou palmu a kapkou mandarinky.
Bio balzám na rty je čistě přírodní a neobsahuje žádné chemické látky. Bio Bambucké máslo, Bio Ricinový olej, Raw Bio Arganový olej, Raw Bio Kokosový olej, Bio Karnaubský vosk, Kandelilový vosk, Bio Esenciální oleje a Rozmarýnový extrakt. Balzám dokonale chrání, hydratuje a vyživuje rty a popraskané rty zanechává hedvábně hebkými. Pokud jste milovníci balzámů na rty na tento rozhodně budete potřebovat.
 
 
 
S těmito produkty jsem velmi spokojená a rozhodně bych chtěla vyzkoušet i další bio produkty PURITY VISION.
 
Doufám, že se Vám článek líbil a budu se na Vás těšit u dalšího.
 
 
PS: Tento článek vznikl ve spolupráci se značkou PURITY VISION.


Komentáře

  1. Růžová voda od PV je skvělá, stejně tak mám od nich moc ráda i bambucké máslo:)

    OdpovědětVymazat
  2. To dětské máslíčko bych určitě moc ráda zkusila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlím, jestli jsem od téhle značky něco měla a nemohu si to vybavit, ale tuším, že jsem už od ní něco zkoušela :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem Růžovou vodu a je fajn ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já strašně nesnáším vůni růžové vody, tu přírodní, strašně chci zkusit nějkou jinou květinovou vodu. Bez růží.

    OdpovědětVymazat
  6. Majú fakt super produkty, najviac ma zaujala ružová voda a balzam na pery. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  7. Ružové vody mám rada. Skúšala som aj túto, ale kedže je to iba čistá voda z ruží nemala až tak veľký efekt a hlavne slabo vonia. Mne sa osvedčili ružové vody z Bulharska, napr. Leganza.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat