Epilátor Philips Wet & Dry

Pěkný pátek přeji,

dnešní článek nebude o kosmetice, ale o tom jak docílit saténově hladké pokožky na několik týdnů.
Představuji Vám mého nového pomocníka epilátor Philips Satinelle Advanced BRE605/00.


Tímto epilátorem mě překvapil manžel, protože věděl, že můj starý epilátor, který jsem měla zhruba šest let už odešel a chtěl mi udělat radost, kterou mi pochopitelně udělal a zakoupil mi nový Philips epilátor v bílo - tyrkysové barvě. Má unikátní keramické disky, které zvládnou důkladně odstranit  jemné a krátké chloupky. Epilátor je vhodný nejen na holení nasucho, ale můžu ho vzít i třeba do vany, protože je voděodolný a pracuje bezdrátově. Díky tomu, že je nabíjecí tak mne neomezuje přítomnost zásuvku a překážející kabel. Má na výběr ze 2 rychlostí nastavení. Doba nabíjení je 1,5 hod. a vydrží 40 minut užívání. Díky designu přístroje do tvaru S s ergonomickou rukojetí je manipulace velmi snadná, pohodlnější a mimořádně široká epilační hlava jedním pohybem pokryje větší část pokožky. Epilátor kopíruje křivky, aby nevynechal žádné chloupky. Líbí se mi, že má epilátor i osvětlení Opti-light, díky kterému jdou vidět i ty nejjemnější chloupky, zkrátka žádný chloupek se neschová :-).


Balení obsahovalo jednu nabíječku, pytlíček pro lepší uchovávání a jeden štěteček na očištění.
Epilátor Philips používám už přes měsíc a jsem maximálně spokojená. Pokud Vás ještě třeba zajímá zda trhání chloupků bolí? Tak na nohou to skoro vůbec necítím, je to možná i tím, že je moje pokožka zvyklá, protože to není můj první epilátor. Řekla bych, že jsou vždycky nejhorší ta první holení, ale s následujícími je to lepší a lepší a potom si už zvyknete a hlavně Vám pokožka bez chloupků vydrží až několik týdnů.

Moderní doba si žádá moderní holení :-).

Doufám, že se Vám tento článek líbil a budu se na Vás těšit u dalšího.

Komentáře

  1. Já o nějakém strojku uvažuji. Zatím mnoho let používám klasické žiletky. Ale ještě více mě láká IPL světlo :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych chtěla i já IPL světlo od Philipse, ale snad to je bohužel teď na mě hodně peněz, ale určitě do budoucna jak to bude možné chci ho pořídit :-).

      Vymazat
  2. Já jsem si svůj první epilátor pořídila cca před rokem, a myslela jsem, že zůstane v šuplíku na věky. Mám braun silk épil 9 s funkcí wet and dry. Poprvé jsem to protrpěla, podruhý to udělala ve vaně a teď už mi to nevadí vůbec. Na nohy nejlepší, hlavně na dovče se nemusím každý druhý den mordovat s žiletkou. Na podpaží používám vosk, protože to je jedno škubnutí a hotovo, nohy epilátor. Ještě sebrat odvahu na linii bikin a bude to perfektní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já podpaží taky zkoušela, ale to nevydržím tak bych možná mohla taky vyzkoušet vosk na podpaží :-)

      Vymazat
  3. Já mám doma taky epilátor, ale pro mě je to teda utrpení ho používat :-D Jediný, co zvládám s vypětím všech sil je epilace rukou :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Baby, na epilátor som počula samé chvály, musím si už aj ja jeden zaobstarať. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Mám několik tetování , ale na epilátor jsem posera, kdysi jsem jeden měla a lýtka ještě jakžtakž šla , ale stehna , to bylo utrpení :-D , několikrát jsem nad ním přemýšlela, že bych zkusila nějaký modernější, přeci jen , už je to x let, ale furt se toho bojím :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat