Rtěnka POWERlips fluid

Pěkný čtvrtek přeji,

před pár dny mi dorazila na testování ikonická rtěnka POWERlips fluid a mohla jsem si vybrat z šesti nových odstínů, které jsou pro toto léto metalickými.


Nemohla jsem se pořádně rozhodnout mezi dvěma odstíny, takže jsem konečný výběr nechala na slečně. Přišla mi rtěnka v odstínu Ambition.Ve skutečnosti se mi barvička líbí ještě více než na obrázku. Už i samotný obal vypadá moc dobře.


Něco málo o rtěnce:
 - vysoká odolnost proti rozmazání
 - žádný alkohol
 - obsahuje včelí vosk, avokádový olej a vitamín E
 - hydratuje a vyživuje rty
 - brání vysoušení


Rtěnku jsem si velice oblíbila, protože je krásně nositelná, vydrží dlouho, nedrolí se, neobtiskává se, má jemnou parfemaci a hlavně se libí i mému manželovi 💗 .
Nosím ji teď každý den, vezmu si ji i třeba na hřiště s Filípkem :-). A zatím měla obrovský úspěch.

Pokud Vás rtěnka zaujala a líbí se Vám tento odstín nebo chcete vyzkoušet i jiné odstíny, neváhejte napsat slečně Lucii, kterou najdete na IG profilu pod jménem @lu_skin.

Budu se na Vás těšit u dalšího článku.

Krásný den!

PS: Tento článek vznikl ve spolupráci se značkou NU SKIN.

Komentáře

  1. Tak tuhle značku vůbec neznám :-) rtěnka vypadá moc dobře :-) líbí se mi i na rtech. Paráda, že jsi přidala i fotku!! Moc ti tenhle odstín sluší :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka je nádherná a moc Ti sluší. Značku neznám.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám, jednu rtěnku doma mám, ale čekala jsem delší výdrž, takže za mě trošinku zklamání.. Mám doma rtěnky s delší výdrží než je tato. Ale třeba je to i odstínem, který jsem si vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to bude i odstínem, těžko říct. Mám jen tuto, takže nedokážu posoudit ty jiné. :-)

      Vymazat
  4. Moc Ti sluší, já mám odstín Bravery a Roar a super :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jediná věc od NuSkin, co jsem ochotná zkusit :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat