MAKEUP Recenze & Zkušenosti

Pěkné pondělí přeji holky,

rozhodla jsem se, že Vám jednou za čas přidám recenzi dvou konkrétních makeupů  a povím mé zkušenosti s nimi.


Samozřejmě začnu mým nejoblíbenějším makeupem Dermacol Noblesse Fusion, který používám přes rok a doma mám již třetí lahvičku a určitě není poslední. Nejvíce mi vyhovuje jeho textura, která je na pleti lehká, ale makeup zároveň sjednocuje a retušuje nedokonalosti. Vyhovuje mi i balení s kapátkovým aplikátorem. Do pleti se zapracovává velmi dobře houbičkou i štětcem a pokud máte normální pleť jako mám já, není už potřeba přepudrovávat. Možná bych jej nedoporučovala suché pleti, protože by mohl dělat na pleti šupinky. Na makuupu oceňuji i ochranný faktor, který není vysoký, ale na zimu rozhodně stačí.
V létě jsem používala odstín č.3 Sand a přes zimu o odstín světlejší Nude.
Nemám k tomuto makeupu co vytknout. Moje pleť vypadá s tímto makeupem velice přirozeně. Pokud jste jej nezkoušeli, tak Vám ho vřele doporučuji.
K dispozici je na výběr ze čtyř odstínů : č.1 Pale, č.2 Nude, č.3 Sand, č.4 Tan.
Typ krytí: střední krytí
Velikost balení: 25ml
Ochranný faktor: SPF 10
Voděodolné: ne
Cena: 300,- Kč - 429,-Kč



Makeup Max Factor Miracle Match, jsem zkoušela poprvé. Ze začátku jsem z něj nebyla moc nadšená, ale při delším používáním jsem si na něj zvykla a není úplně špatný. Mám jej v odstínu 45 Warm Almond, který mi nádherně sedl v zimě, proto při zkoušení odstínu v drogérii jsem neváhala a koupila si ho. Má lehkou konzistenci a střední krytí, což mi vyhovuje. Trošku mi vadí, že nejde moc pěkně nanášet štětcem, lze třeba houbičkou nebo prsty. Doporučila bych makeup spíše mastnější pleti, protože je hodně mokrý, já jelikož mám pleť normální, musím jej rozhodně přepudrovat. Výdrž po přepudrování je hodně dobrá. Troufám si říct, že vydrží téměř celý den. Nevím jestli bych si jej koupila znovu, stále u mne vyhrává makeup Dermacol, ale i tento Max Factor Miracle Match Vám mohu doporučit.
Na výběr je několik odstínů 85, Caramel, 79 Honey Beige, 77 Soft Honey, 75 Golden, 55 Beige, 50 Natural, 45 Warm Almond, 30 Porcelain.
Typ krytí: střední krytí
Velikost balení: 30ml
Ochranný faktor: nemá
Voděodolné: ne
Cena: 211,- Kč - 469,- Kč


 
Můžete mít dát vědět, jaký je Váš neoblíbenější makeup.
Snad se Vám článek líbil a budu se těšit u dalšího :-).

Komentáře

  1. Ani jeden z těchto makeupů jsem nezkoušela, ale vypadají moc dobře:) Hlavně ten Miracle Match:) Já si brousím delší dobu zuby na Healthy Mix.

    OdpovědětVymazat
  2. S oběma make-upy mám zkušenost :-) Já mám více oblíbenců, záleží podle ročního období, co moje pleť aktuálně potřebuje (nebo jaký je její aktuální stav), ale také k jaké příležitosti se líčím (zda potřebuji delší výdrž, větší krytí atd.) :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já to hodně střídám, már ráda Bell , Benefit, Collistar, Ryor, Gabriella Salvete.. v poslední době, se mi jich docela dost nashromáždilo :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ani s jedním z produktů zkušenosti nemám a oba produkty vidím poprvé :) ale nějak mě nezaujaly..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Dermacol jsem nezkoušela, od DC mám ráda Caviar Long Stay. Ale můj top je Double wear na spešl příležitosti a pak Rimmel lasting finish breathable na běžný den :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dermacol ma veľmi láka, raz ho rozhodne vyskúšam. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  7. Môj top je Dermacol 24h Control. Ten Noblesse som videla vychválený u blogeriek so suchou pleťou čiže ja sa mu dosť vyhýbam.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat