Testuji suché šampony

Pěkný víkend přeji,

v poslední době jsem testovala suché šampony a o tom je i dnešní téma nového článku :-).
Představím Vám tedy tři šampony a dozvíte se, který obstál na jedničku a naopak.
 

Začnu suchým šamponem Kallos Cosmetics Gogo a začínám i tím nejslabším produktem. Svoji funkci splnil, ale má velmi silně pigmentovaný prášek, který šel těžko vyčesávat z mých tmavých vlasů, takže by byl každopádně lepší spíše pro blondýnky, ale hlavně mi nejvíce vadila parfemace. Po aplikaci sprejem jsem nemohla v koupelně ještě půl hodiny dýchat. Což já nemám ráda, takže už jen z tohoto důvodu ho nemůžu a nebudu používat.
Hodnocení: 4/5
Cena: 68 Kč
 
 
Další suchý šampon je Matrix Total Results Miracle, který mne velmi mile překvapil. Hrozně pěkně voní a vlasy osvěží. Nezanechává ve vlasech bílý prášek, takže se nemusí moc rozčesávat. Já mám hodně jemné vlasy a často právě suchý šampon používám na objem a tento je úplně ideální. Jsem z něj nadšená a můžu Vám ho vřele doporučit. Jediná nevýhoda je, že mi docela rychle mizí.
Hodnocení: 1-/5
Cena: 226 Kč
 

Favoritem se, ale stává suchý šampon Batiste, který možná nemusím ani moc představovat. Nejoblíbenější mám vůní Fruity & Chekky Cherry. Byl to zároveň i můj úplně první suchý šampon, který jsem si kdysi koupila a stále se k němu vracím, protože je zkrátka nejlepší. Bílý prášek se musí trošku vyčesávat, ale stačí jej dát opravdu trošku a vlasy dostávají objem a perfektně absorpuje přebytečný maz. A ta vůně je božská. S tímto suchým šamponem rozhodně nešlápnete vedle :-).
Hodnocení: 1/5
Cena: 119 Kč
 
 
Snad se Vám dnešní článek líbil a někomu třeba pomohl při výběru vhodného suchého šamponu.
 
Budu se na Vás těšit u dalšího článku :-).

Komentáře

  1. Jéé, tak přesně tenhle druh suchého šamponu od Batiste byl můj úplně první od téhle značky. Díky vůni a celkovou prací, co šampon dělá si mě získal :-) a od té doby na tuhle značku nedám dopustit a jinou nekupuji! Druhy, vůně střídám, ale značku ne :-)
    Takže s ostatními suchými šampony z tvého článku zkušenosti nemám, i když Batiste není jediná značka, kterou jsem vyzkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkouším občas právě pro zajímavost a hlavně tak pro ostatní na recenzi. I já si Batiste kupovala dle recenze a tak jsem ráda, když můžu někomu třeba pomoct s výběrem.

      Vymazat
  2. Já mám poměrně husté vlasy a ještě k tomu vlnité. Hlavu umývám dvakrát týdně, takže suché šampony opravdu nepotřebuji. Dříve, kdy jsem si vlasy žehlila, jsem ale jeden používala. Vůbec nevím, co to bylo za značku, ale vypadal jako takovej ten zásyp na dětskou prdélku :D Od té doby jsem žádný nepoužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš fajn, já si umývám vlasy taky dvakrát týdně, ale s tím, že během umytí použiji většinou suchý šampon.

      Vymazat
  3. Batiste je pre mňa topka! Vždy si ho pravidelne kupujem. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som používala Batiste a mala som ho rada, ale potom som zistila, že (podľa researchu, ktorý som robila) testujú na zvieratách, tak som prešla na Baleu a nemôžem si ju vynachválť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Batiste je můj hodně oblíbený a Klorane je taky skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Cherry variantu od Batiste jsem měla v mini verzi. Když už sahám po nějakém suchém šamponu, tak jedině od této značky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi neznám člověka, který by ho rád neměl že? :-)

      Vymazat
  7. Suché šampony moc nepoužívám, protože mám ráda ten pocit umytých vlasů, ale když už ho použiji, tak Batiste je opravdu fajn, nesnáším takové ty patlavé nebo smradlavé suché šampony:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, taky nemám ráda smradlavé sucháče a ten suchý šampon Kallos zrovna opravdu hodně smrděl :-)

      Vymazat
  8. Batiste sú skvelé, iné si už vlastne ani nekupujem. Majú aj dosť veľa vôní čiže dá sa vybrať. Ešte mám rada Klorane, tie sú však drahšie, no fungujú ešte o niečo lepšie ako Batiste. Nie je ich vôbec cítiť.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat