Můj první Benefit

Pěkné pondělí a zároveň hezký start do nového týdne :-).

Dnes jsem si pro Vás připravila článek s mými prvními produkty od Benefit Cosmetics. Mám tu bezbarvý gel na obočí 24-hour brow setter a řasenku They´re Real.

24-hour brow setter
Tento bezbarvý gel zafixuje a zkrotí každé obočí. Mé obočí je středně husté. Gel nanáším stranou s delšími štětinky. Obočí tak pokryje gelem rovnoměrně od kořínků až ke konečkům. Stranu s kratšími štětinkami popřípadě doladím tvar obočí. Gel se samozřejmě může používat i samostatně, ale já své obočí dokresluji pomádou Loréa´l Paris Paradise Extatic . S tímto bezbarvým gel barva pomády vydrží celý den a mé obočí vypadá pořád krásně upraveně. K obalu se myslím nemusím ani vyjadřovat. To je prostě nádhera, úplná pastva pro oči. Kosmetika Benefit má originální obaly, které jsou opravdu krásné.

Prodlužující řasenka They´re Real!
Jak můžete vidět, vlastním řasenku v mini velikosti, která bude fajn třeba na cesty :-). Musím říct, že mě tato řasenka velmi mile překvapila. Já osobně preferuji řasenky s klasickým kartáčkem, takže jsem si nebyla zcela jista zda mi bude tato řasenka s umělými štětinkami vyhovovat.
Řasenka they´re real mi krásně řasy nadzvedla, prodloužila a dodala jim objem. Vydrží opravdu celý den, nedrolí se, nedělá černé kruhy pod očima a drží tak dobře, že jde i hůře odlíčit. To je asi jedno jediné mínus této řasenky. Jinak ji můžu vřele všem doporučit.

A co vy a Benefit? Vlastníte něco?

Komentáře

  1. Já mám od Benefitu Ka Brow na obočí, pak tužku GOOF Prof. Řasenku jsem měla a moc mi vyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Benefitu mám tiež mini verziu špirály They´re Real a tiež som o nej na blogu písala, veľmi som si ju obľúbila :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Ka Brow jsem objevila nedávno, ale je to nej nej pomáda na obočí. Teď testuju Brow Contour pro a to je taky pecka! A Roller rodinka, ta mě taky baví. Mým úplně prvních benefitem byla Cheek Parade paletka a tam moje láska k této značce začala.

    OdpovědětVymazat
  4. Od Benefitu mám doma dosť vecí a som s nimi veľmi spokojná :-) Je to jedna zo značiek, ktorú som si neskutočne obľúbila.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. Já od značky Benefit zatím nikdy žádný produkt neměla :-) ale láká mě moc.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla vyzkoušet i další produkty, protože si myslím, že ta kvalita tam je hodně vysoká .

      Vymazat
  6. Mám řasenku They´re Real! a jsem s ní naprosto spokojená ! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám benefit moc ráda, nejraději asi foolproofbrowpowder, goofproofbrowpencil, theyrerealdoublelip a Theyrereal řasenku a ta nová paletka, dokonalá :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat