Kosmetika Bylineo

Pěknou středu přeji,

uběhl zase další týden od posledního článku, takže je na čase přijít s novým článkem :-). Tentokrát to bude obří recenze devíti produktů, které mi přišly k otestování. Jedné se o novou přírodní českou kosmetiku Bylineo.
Kosmetika Bylineo má čistě přírodní produkty, které mají 99% přírodní složky, zbylé procento nechávají pro záruku. Receptury jednotlivých produktů jsou založené na minimálně 10% bylin. Všechny produkty jsou vhodné pro děti od 3 let, ženy i muže v každém věku. Já jsem dostala k otestování devět vzorečků, které Vám nyní jednotlivě představím.
Sprchový gel
je originální unikátní receptura optimálně vyvážené směsi i jemných tenzidů, přírodních olejů: konopný, jojobový, přírodních esenciálních olejů a extraktu z léčivých peloidů - přírodních biogenních stimulátorů, bambucké máslo, pantenol, ureu, sůl z Mrtvého moře, kyselinu mléčnou a lysozym. Sprchový gel má silnou vůni po bylinkách a mentolu. Po nanesení na pokožku hezky pěnil a zároveň pokožku příjemně provoněl. Nemohla bych jej používat dlouhodobě nebo každý den, ale nemyslím to špatně, zkrátka vůně mi připomínala lázně, masáže něco takového. Sprchový gel můžu doporučit.
Hodnocení: 5/5
 
Tělové mléko
je originální receptura emulze PEG free typu O/V s vysokým obsahem přírodních biologicky aktivních látek se synergickým účinkem. PEG free receptura znamená, že obsahuje emulgátory přírodně identické, které navíc vytvářejí v přípravku tvz. oleosomy. Mléko obsahuje funkční kombinace přírodních olejů: avokádový, konopný, kukuřičný klíčkový, šípkový, jojobový. Dále přírodní másla: bambucké, kakaové; bylinné extrakty: Dvouzubec trojdílný, Měsíček lékařský, Čajovník čínský, Pupečník asijský, Rakytník řešetlákový, Šalvěj lékařská, Jerlín japonský; extrakt z hlívy ústřičné, rašelinový extrakt s balneorašelinou, esenciální olej z růže Damascenské. No obsahuje toho hodně co? Tělové mléko krásně hydratuje pokožku a přesto, že má v sobě tolik přírodních složek a vůní, tak já osobně z mléka cítím jen bambucké máslo :-). Pokožka zůstane hydratovaná několik hodin. Rozhodně můžu doporučit.
Hodnocení: 5/5
Pleťové tonikum
obsahuje vyvážený obsah přírodních účinných biolátek. Bylinný komplex, minerální vodu, hojivý pantenol, růžový esenciální olej a extrakt z léčivých peloidů - přírodních biogenních stimulátorů. Pleťové tonikum jsem používala k dočištění pokožky pomocí odličovacího tamponku. Pleť byla krásně osvěžená. Tonikum je vhodné pro všechny typy pleti. Pokud používáte běžně čistící tonikum, tak tohle určitě vyzkoušejte. Já moc tonikum nepoužívám.
Hodnocení: 4/5
 
Čistící mléko
obsahuje originální směs jemných přírodních olejů: konopný, kukuřičný kličkový; bylinných extraktů: Mydlice lékařská, Šalvěj lékařská, Pupečník asijský; extrakt s rašelinou, vitamin E,C, ureu a růžový olej. Čistící mléko mě docela zklamalo. Je trošku hutnější a špatně se mi s ním pracovalo, jelikož se mi produkt dostával do očí, zřejmě kvůli hustotě. Já osobně čistící mléka používám jenom na odlíčení očí, zkusila jsem tím i pleť, která se odlíčila dobře. Ještě by mohlo mít mléko menší parfemaci. Rozhodně to není nejhorší produkt, ale já bych si mléko určitě nepořídila.
Hodnocení: 2/5
Maska
obsahuje rakytník, dvouzubec, měsíček, extrakt z hlívy ústřičné, bambucké máslo, konopný olej, kukuřičný klíčkový olej, extrakt s balneorašeliny, vitamin E, růžový olej a lysozym. Maska je velmi krémová a hezky voní po bylinkách. Aplikovala jsem ji po koupeli v souvislé vrstvě na pleť a nechala působit 15 minut. Poté jsem ji smyla vlažnou vodou, překvapilo mně, jak snadno jsem setřela masku z pleti. Musím říct, že je pleť byla vypnutá, zregenerovaná a vyčištěná. Maska rozhodně stojí za vyzkoušení a všem ji doporučuji.
Hodnocení: 5/5
Noční krém
je jedinečný svým složením, poměrem jednotlivých složek a betaglukanů, odstraňuje poškozené a odumřelé buňky, má originální recepturu emulze typu V/O se širokým polem působnosti. Obsahuje vyvážený obsah účinných přírodních aktivních biolátek: bambucké máslo, kakaové máslo, vzácné přírodní oleje; bylinný komplex se synergickým účinkem, panthenolem, beta-glukany, extrakt z léčivých peloidů. Noční krém jsem aplikovala večer na odlíčenou pleť. První tři dny jsem byla naprosto z krému nadšená. Je velmi hutný, má tročku hnědou barvu, která se pleti přizpůsobí a není na pleti vidět. Vhodný i na oční okolí. Krém se rychle vstřebal, ale zároveň ještě ráno po probuzení jsem ho na pleti cítila a i pleť byla daleko jemnější, jasnější, pevná a elastická. Bohužel čtvrtý den se mi pleť razantně zhoršila, pálil mi obličej, zároveň jsem měla pleť vysušenou a úplně jsem se zhrozila co se stalo. Současně jsem používala i Jenom krém, který jsem aplikovala ráno, takže nedokážu říct, zda mi udělal paseku na obličeji noční krém nebo krém druhý. Hodně mě to mrzí, protože jsem myslela, že to bude můj TOP produkt.
Hodnocení: 1/5

Jenom krém
obsahuje vyvážený obsah účinných přírodních aktivních biolátek: bambucké máslo, kakaové máslo, vzácné přírodní oleje; bylinný komplex se synergickým účinkem, panthenol, extrakt z léčivých peloidů. Krém je vhodný používat na vyčištěnou pleť, i okolo očí. Parfemace je velmi lehká. Krém jsem aplikovala ráno jako podklad pod make up, ale nedokážu posoudit účinnost krému, protože se mi pleť čtvrtý den, jak jsem již zmiňovala v předešlém odstavci zhoršila, tím způsobem, že jsem ji týden měla velmi citlivou a vysušenou. Nikdy jsem problémy s pletí neměla. Nejspíš jsem dostala alergickou reakci na některou složku. Myslím si, že to zapříčinil hlavně tento krém, ale nedokážu jednoznačně říct, protože jsem i noční krém používala stejnou dobu. Každopádně nemám chuť krém zkoušet znovu, takže za mne rozhodně ne. Ale třeba jiným bloggerkám vyhovoval, chce to nejspíš vyzkoušet.
Hodnocení: 1/5

 
Krém na ruce
obsahuje funkční kombinace přírodních olejů: avokádový, konopný, kukuřičný klíčkový, šípkový, jojobový; přírodní másla: bambucké, kakaové; bylinné extrakty: Dvouzubec trojdílný, Měsíček lékařský, Čajovník čínský, Pupečník asijský, Rakytník řešetláková, Šalvěj lékařská, Jerlín japonský; extrakt z hlívy ústřičné, pantenol, extrakt z léčivých peloidů. Krém se rychle vstřebává, hydratuje a nezanechává mastný povlak, ale nelíbí se mi jeho vůně. Vůni nedokážu ani pořádně popsat, ale prostě nemůžu z tohoto důvodu krém používat. Proto mé hodnocení bude mít body dolů jen kvůli parfemaci.
Hodnocení:
2/5
 
Rudolfovo mazání
obsahuje přírodní biologicky aktivní látky bylinných extraktů, silic, olejů a peloidních extraktů se synergickým účinkem. Rudolfovo mazání je ve formě gelu. Parfemace je hodně podobná jako u sprchového gelu. Především cítím bylinky a mátu. Přípravek má široké užití, zejména při odstraňování lokální únavy při sportovní činnosti, turistice, cestování či po práci. Rudolfovo mazání testoval můj manžel, kterého ho poslední dobou bolela záda. Můžu říct, že ji třetí den cítil velkou úlevu. Mazala jsem ho 2-3 krát denně. Manžel byl moc spokojen a Rudolfovo mazání nám doplnilo lékárničku :-). Rozhodně doporučuji.
Hodnocení: 5/5
 
Pokud Vás některý z produktů zaujal a chtěli by jste jej vyzkoušet, třeba i v této vzorečkové verzi, určitě se podívejte na stránky www.bylineo.cz .
 
Já tímto firmě Bylineo ještě jednou děkuji za testovací balíček.
 
Snad se Vám dnešní článek líbil a budu se na Vás těšit u dalšího.
 
 
 
 



Komentáře

  1. Zaujal mě sprchový gel :-) Pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám. Sice jsem jí za posledních pár dní viděla častěji, ale až nyní prvně na tvém blogu o ní čtu :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem měla možnost testovat a musím řict, že mám rozporuplné názory. Něco sedlo a něco vůbec...

    OdpovědětVymazat
  4. Musím sa priznať, že o tejto značke som ešte nepočula, každopádne je skvelé, že ponúkajú aj takéto vzorčeky, takže človek môže prísť na to, čo mu sedí a čo nie :) Mne sa najviac zapáčilo to telové mlieko :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ty vzorečky jsou fajn, kdy člověk může napřed vyzkoušet malé balení a potom si popřípadě koupit plné :-).

      Vymazat
  5. Můj favorit je právě noční krém :-D pak regenerační a tonikum :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat