Mléčná koupel

Pěkné úterý,

mám tu opět něco od značky Ziaja, kterou mám velmi ráda a zatím jsem byla opravdu se vším moc spokojená. Tentokrát jsem vyzkoušela z kozí řady Ziaja Goat's Milk.

Nikdy jsem nic podobného neměla, takže jsem byla na tento produkt hodně zvědavá. Aplikuje se do koupele, ve které vytvoří jemnou pěnu, ale zároveň se může používat jako sprchový gel. Má krásně pudrovou svěží vůní. Dokonale jemně myje, nevysušuje, má přirozené pH pro pokožku, je bez sulfátů a zásaditého mýdla.

Produkty Ziaja jsou bohaté na aktivní přírodní složky, jako je kozí mléko, růže, jasmín, aloe, heřmánek nebo kakaové máslo. Tyto ingredience jsou pro kůži přirozené. Účinná síla přírodních látek také napomáhá při samoregeneraci.

Značka Ziaja má ve svém portfoliu širokou nabídku tělové a pleťové kosmetiky, jako jsou například denní a noční krémy, přípravky na čištění pleti, regenerační a hydratační masky, přípravky protivráskové péče, tělová mléka nebo sprchové gely.

Já plánuji pořídit pro našeho Filípka něco z dětské řady, takže uvidíme :-).

Plánujete si něco pořídit od značky Ziaja?

Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a budu se na Vás těšit u dalšího :-).

Komentáře

  1. Já si už opravdu budu muset nějaký produkt z té kozí řady od Ziaji taky pořídit :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Ziaju moc ráda! A kozí řadu obzvlášť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře, já mám Ziaju docela ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tenhle produkt mám taky moc ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaju zbožňuju, ale tenhle produkt jsem bohužel ještě nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  6. Doma mám iba krém na ruky od tejto značky :-) Ale v poslednej dobe ma láka vyskúšať tých produktov viac :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, moc děkuji za Vaše komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat