Hydra Végétal od Yves Rocher

Pěkné středeční odpoledne,

každá z nás denně svoji pleť čistíme, odličujeme, nejen večer, ale i ráno. Já se například velmi ráda odličuji a ještě raději zkouším nové produkty.:-) Tentokrát se mi do rukou dostaly produkty z Yves Rocher z řady Hydra Végétal. Pojďme se tedy podívat jak u mně obstály.

Začnu gelovým peelingem Hydra Végétal. Řada Hydra Végétal byla vyvinuta speciálně pro potřeby normální a smíšené pleti. Peeling obsahuje bambusové mikrogranule, které mají velmi šetrný exfoliační účinek. Na pleti je velice příjemný. Peeling obličeje si dělám 2x do týdne a nikdy se mi nestalo, že bych měla pleť začervenalou. Mám raději jemnější peelingy a tento jemný je i vůně je hodně svěží. Samozřejmě po peelingu musím pleť namazat pleťovým krémem, ale to mám potřebu vždycky u každého. Balení není moc velké, obsahuje 75ml, ale i tak si myslím, že vystačí na dost dlouho.
Hydratační odličovací mléko Hydra Végétal šetrně odličuje make-up a odstraňuje nečistoty z pleti. Opět je vhodný pro normální a smíšenou pleť. Nejraději používám na odlíčení očí, pro pleť mi více vyhovují micelární vody. Mám citlivější oči a při odličování očí neštípe, nepálí, takže určitě můžu doporučit. Parfemace je hodná jemná až téměř mizivá. Po jeho aplikaci je pokožka okamžitě hydratovaná, jemná na dotek. Balení má 200ml.

Líbí se mi, že jsou produkty vyráběny bez barviv, minerálních olejů a parabenů. Více, než 92% složek je přírodního původu, mají ekologické balení a obal je vyrobený z recyklovaného a recyklovatelného plastu. Takže za mně palec nahoru.
S řadou Hydra Végétal jsem velice spokojená a rozhodně bych chtěla pořídit další produkty z péče o pleť.

Máte rádi značku Yves Rocher?

Komentáře

  1. Peeling mám a jsem také moc spokojená ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. túto radu som neskúšala, ale známa si ju veľmi pochvaluje :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá moc zajímavě. Já bohužel vyzkoušet nemohu protože mám jiný typ pleti, ale jsem ráda, že Ti sedla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. YR mam veľmi rada, vždy u nich nájdem niečo nové. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný blog, koukám, že se věnuješ kosmetice YR, pokud máš ráda třeba přírodní kosmetiku Saloos tak nějaké ty recenze najdeš u mě na blogu. Dávám odběr a budu se těšit na další článek. Co se týče Hydry tak ta mi zrovna moc nevyhovuje :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a ráda se podívám i na tvůj blog, já zase moc zkušenosti se Saloos nemám, takže se ráda dočtu něco nového :-).

      Vymazat

Okomentovat