Vlasová péče od Manufaktury

Hezké čtvrteční odpoledne,

na úvod Vám chci popřát všechno nejlepší v Novém roce. Po více jak měsíci přidávám nový článek, za což se omlouvám, ale před Vánocemi to bylo tak trošku hektické a vůbec jsem nestíhala a také jsem  pro Vás chtěla  pořádně otestovat novinky v mé kosmetické sbírce :-).
V dnešním článku budu mluvit o extra jemném šamponu a vlasovém balzámu od Manufaktury se solí z Mrtvého moře, panthenolem a ovesným výtažkem.
Vlasový šampon na přírodní bázi je vhodný pro jemné, normální až mastné vlasy i pro osoby s citlivou vlasovou pokožkou. Extra šetrné složení tohoto šamponu na bázi kokosového a olivového oleje, obohacené o regenerační sůl z Mrtvého moře, ovesný beta-glukan, mandlový olej, zklidňující panthenol a kyselinu mléčnou dodá vlasům výživu, hydrataci, objem a ochranu. Při aplikaci stačí dát malé množství šamponu. Mám delší vlasy a stačí mi troška, protože opravdu hodně dobře pění. Po umytí jsou mé vlasy jemné, lesklé, nadýchanější a lehce provoněné. Vůni mi připomíná koupání v moři. Vlasy od moře, ale nevysušené, nezacuchané a bez soli :-).
Regenerační oplachový vlasový balzám s přírodními ingrediencemi bez obsahu silikonů je ideální posilující péčí pro normální až mastné vlasy a osoby s citlivou pokožkou. Obsahuje sůl z Mrtvého moře bohatou na minerály, ovesný beta-glukan, mandlový a jojobový olej, panthenol a kreatin. Vlasy se snadno rozčesávají, jsou vyživené, posílené a pružné. Teď v zimě nosím čepici a někdy se mi stává, jakmile si ji sundám tak mi elektrizují vlasy, což určitě všichni známe. Ale po měsíčním testování jsem zjistila, že díky tomuto balzámu zůstávají vlasy na svém místě.

Na závěr jen dodám, že i tentokrát mě produkty od Manufaktury nezklamaly a děkuji manželovi, který mi je sám vybral.

Budu se na Vás těšit u dalšího článku.



Komentáře