STOP vráskám

Pěkné páteční odpoledne,

dneska Vám přináším recenzi vysoce detoxikačního lehkého gelu na pleť od Yves Rocher, který chrání pleť před vnějšími nepříznivými vlivy, redukuje vrásky, zpevňuje, hloubkově hydratuje a ještě účinněji detoxikuje.
Již po více jak měsíci testování, musím uznat, že opravdu co výrobce uvádí na obalu je pravdou. Řada Elixir Jeunesse je speciálně vyvinuta z rostliny Aphloia. Ano, i já jsem doposud nevěděla co je to za rostlinu, ale něco jsem si přečetla a pochází až z Madagaskaru.
Tato rostlina přirozeně brání pleť před pronikání toxinů a předchází tak projevům stárnutí způsobených negativními vlivy, stresem a nečistotami v ovzduší.
Jak jsem již zmiňovala, testuji produkt už více jak měsíc a po prvních dvou týdnech pravidelné aplikace se mi objevily na obličeji tři pupínky. Já na pupínky nikdy netrpěla, občas se mi nějaký objeví, ale spíše výjimečně. Bylo mi jasné z čeho to můžu mít, protože v tu dobu jsem nic nového na obličej nepoužívala. Možná bych doporučila těm co trpí na časté pupínky, akné, nepoužívat dlouhodobě nebo každý den ať nejste sám pupínek. Na druhou stranu je to příjemný pocit, když vidíte jak se vaše pleť čistí. Doporučuje se minimálně jednou ročně, nejlépe na jaře očista těla zevnitř tak proč ne i z vnějšku. Aplikace lehkého gelu je velmi snadná. Nanést na obličej, rozetřít (nesmíme zapomenout i na krk a dekolt) a do minuty je gel vstřebán a může se nanést denní krém nebo rovnou make up, zkrátka na co jste zvyklí. Já osobně nanáším denní krém, ale od jiného výrobce. V řadě Elixir Jeunesse mají ještě další produkty i právě denní krém pokud si dobře vzpomínám.

Menší shrnutí: moje pleť je zbavená nečistot, vypadá odpočinutě, je rozjasněná a detoxikovaná, hloubkově hydratovaná a vrásky mě snad ještě jen tak brzo nedostanou.


Komentáře

  1. Tento krémik mám doma, ešte som ho ale neskúšala, bojím sa toho čistenia, aby som sa znova nevyhádzala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Okomentovat