Kozí řada od Ziajy

Hezké úterní odpoledne,

je právě 21:30 večer a mně se podařilo uspat dítě dříve než v deset hodin Využiji proto chvíli na psaní nového článku, ve kterém Vám chci představit produkty od polské značky Ziaja.
Produkty kosmetické značky Ziaja znám dlouho. Samozřejmě jsem i dříve vyzkoušela pár věcí a vždycky naprostá spokojenost.
Oba produkty, které Vám dnes představuji jsou z Kozí řady.
První z nich je vyhlazující pleťový denní krém, který je velice jemný a lehoučký na pleti. Nanáším ho pravidelně každé ráno na vyčištěnou pleť, poté jemně vklepávám do pokožky. Je skvělý v tom, že obsahuje SPF 15 a chrání pleť před UV zářením. Jemně parfemovaný a na pleti zanechává pocit svěžesti, což po ránu někdy opravdu potřebuji. Díky sametové konzistenci je pleť vyhlazená a připravená na nanesení make upu.
Další tu mám vyhlazující pleťové sérum, které se může používat na den i noc, ale já osobně používám jen na večer. Nanáším úplně stejně jako pleťový denní krém, tzn. na důkladně vyčištěnou pleť. Sérum vklepávám do pokožky obličeje, krku i dekoltu. Odstraňuje známky únavy díky látkám kyseliny mannurové. Parfemace je jemňoučká, sérum je vhodné pro každý typ pleti. Kdo taky nemá rád moc parfemované produkty na pleť jako já, nemusíte se bát, po nanesení na pokožku parfemace vymizí. Oba produkty mají pumpičkový aplikátor, což mám nejraději.

Polská značka Ziaja se řadí mezi kvalitní kosmetiku za dostupnou cenu.

Znáte značku Ziaja? Máte od nich doma něco?

Komentáře

Okomentovat