Nature Box

Hezké středeční odpoledne,

vyzkoušela jsem horkou novinku šampon a kondicionér Nature Box se 100% za studena lisovaným meruňkovým olejem a níže Vám popíšu moji zkušenost s produkty.
Lisování za studena existuje již po věky a je známé jako jeden z nejlepších způsobů extrakce.
Během procesu lisování za studena není dodáváno žádné externí teplo.
Tato šetrná procedura nemění ani nepoškozuje oleje, vitamíny a antioxidanty, zachovává jejich účinnost. Přirozené barvy a vůně olejů jsou uchovány a všechny nezbytné živiny, antioxidanty, zdravé mastné kyseliny a vitamíny, jako A, B, C a E jsou zachovány.
Vybrat si můžeme z pěti šamponů. Já vlastním s meruňkovým olejem, který krásně voní. Díky vitamínu A, který obsahuje meruňka, má zůstat pokožka vyživená. Na podzim se mi vždycky vlasy zhorší a i tento rok tomu není jinak. Začaly mi opět padat, proto jsem se rozhodla používat přírodní šampon Nature Box s olejem, který jsem myslela, že bude pro mé vlasy tím nejlepším. Po umytí šamponem mám vlasy lesklé a na dotek jemné. Možná jsou i vyživené, ale o mé pokožce se to už říct nedá. Šampon mi pokožku hrozně vysušuje a všímám si, že se mi i rychleji mastí. Nevím vůbec proč, čím to může být, když nic špatného neobsahuje, ale je to tak. Nezařazovala bych ho mezi nejhorší šampony, ale za mně už bych si ho znovu nekoupila.
Ke kondicionéru Nature Box nemám žádné výhrady. Aplikuje se jako každý jiný kondicionér na mokré vlasy. Může se nechat chviličku působit, ale já ho hned oplachuji, protože mi na dveře začne bušit můj malý Filípek, který nám nechce večer spát a tak spěchám se co nejrychleji okoupat.😊 Vlasy se snadno rozčešou a na dotek jsou hladké, lesklé a příjemně voní po meruňkách.

Lákají Vás tyto přírodní šampony, nebo snad už některý máte doma?

Hezký zbytek dne a budu se na Vás těšit u dalšího článku.

Komentáře

  1. Někde jsem četla, že to složení až tak úplně nature není. Já měla avokádový a nebylo to nic extra.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat