Kulma na vlasy Concept

Hezké úterní odpoledne,

dneska Vám představuji kulmu na vlasy Golden Care od značky Concept, kterou jsem si zamilovala na první pohled díky svému zlato metalickému designu a snadnou manipulací.
Kulma je na profesionální úrovni díky inovativní technologii ArganKera KK1150 Golden Care.
Má speciálně tvarované keramické žehlící plochy 33mm, které jsou napuštěné Arganovým olejem a Keratinem. Vitamín E, který je v arganovém oleji nejvíce zastoupený, zajistí výživu vlasových kořínků a dokonce hloubkově vlasy hydratuje, čímž dochází k zacelení vlasových konečků. Ze začátku se mi moje vlasy nedařilo hezky natočit. Mám vlasy hodně jemné a nikdy mi moc vlnky nedržely, ale zjistila jsem, že musím mít více trpělivosti, nespěchat a na kulmě si můžu nastavit jakoukoliv teplotu, která je pro mé vlasy nejlepší od 120°C do 200°C.
Teplotu můžu navíc kontrolovat na podsvíceném LED displeji.  Můj postup vypadá asi následovně: nejdříve si vlasy rozdělím na dvě půlky. Na jedné straně si udělám copánek a na druhé už beru od oka pramínky a natáčím vlasy směrem ven. Kulma je velice lehoučká (pro zajímavost váží pouhých 373g), snadno se s ní manipuluje a svým ergonomickým tvarem perfektně padne do ruky. Kulma je samozřejmě vybavena i funkcí Auto Shut Off, která zajistí vypnutí přístroje po 30 minutách nepoužívání.
Je vhodná pro jemné vlasy, ale určitě bude vyhovovat i těm s vlasy hustějšími. Já mám nejraději vlny větší, lehoučké tzv. plážové vlnky a díky kulmě Concept Colden Care je zvládnu bez problému. Navíc žádné čekání až se kulma nahřeje, po zapnutí můžu ihned pomalinku vlasy natáčet. Myslím si, že to je velké plus, hlavně když někam pospícháte a nemáte mnoho času.

Snad se Vám dnešní článek líbil. 💛

Komentáře