Co je Matcha Tea?

Hezký pátek, 

dnes Vám přináším recenzi bio čaje Matcha, protože jsem zjistila, že spousta z nás neví co je to za čaj a k čemu je dobrý.
Já ještě do nedávna taky nevěděla co obnáší a na co je dobrý, ale myslím si, že stojí za povšimnutí a navíc se blíží Vánoce a určitě jako dárek pod stromeček může být.
Matcha je 100% zelený čaj z Japonska, která roste pouze na zastíněných polích. Čtyři týdny před sklizní se pole úplně zastíní. Rostlina, která je v té chvíli téměř v úplné tmě, kompenzuje nedostatek světla intenzivní produkcí chlorofylu. Zakrytím keřů čajovníku během určitě části vegetačního období se docílí tenčích a chutnějších lístků s vyšším obsahem chlorofylu.
Sušená dužina nejmladších listů čajovníku je rozemletá na jemný prášek.

Při výrobě Matcha nedochází k fermentace, nepřidávají se žádná barviva, přísady ani konzervační látky. Kvalitní Matcha poznáte nejen podle sytě zelené barvy, ale také podle nasládlé a příjemné chuti.
Pokud jste milovníci zelených čajů a kávy jako já a můj manžel tak můžeme doporučit, protože každý sáček obsahuje i 2,3g kofeinu spolu s antioxidanty a aminokyselinami.
V krabičce najdete 30 praktických sáčků z nichž každý má 2g na 300ml vody při max.teplotě 70°C.
Chuťově je velmi silný, ale můžete si dát do toho med nebo kvalitní sirup, limetku a je to vynikající. Já si Matcha čaj dávám spíše v odpoledních hodinách, když už nechci kávu a cítím na sobě únavu. Únava je do půl hodinky pryč a já mám opět plno energie na dost dlouho.😊 Nedávám si ho tedy každý den, protože cena čaje je trošku vyšší, cena jedné krabičky vychází na 349,-Kč, ale je to i místo vitamínů a ty dneska taky stojí hodně. Četla jsem, že se z něj dá dělat i frappé, detox smoothie, vaječný likér, fondue, puding a mnoho dalších receptů. Takže je i opravdu hodně variabilní.
Jaké jsou superlativy Matcha Tea?
1. 100% čistý, přírodní v BIO kvalitě
2. Nabitý antioxidanty až 10x víc než obyčejný zelený čaj
3. Klidná, soustředěná mysl a dobrá nálada, nehrozí kofeinová roztěkanost jako po kávě, zaručí   svěžest těla i mysli na 6 hodin
4. Vyplaví toxiny
5. 4x zrychlí metabolismus, snadnější hubnutí
6. Nakopne i zregeneruje, super efekt pro lepší fyzičku
7. Vyděsí bacily, upevní imunity
Pokud někoho Matcha čaj zaujal, přikládám odkaz na stránky kde jsme ho zakoupili www.matchatea.bio

Doufám, že se Vám článek líbil a byl třeba aspoň trošku přínosným.😊

Komentáře