Renovality olejíček

Krásný čtvrtek,

na dnešní článek jsem se velice těšila. Před nedávnem jsem dostala od kamarádky Meruňkový olejíček Renovality a musím říct, že se stal mým oblíbeným produktem na tělo, pleť i vlasy.
Meruňkový olej je 100% přírodní za studena lisovaný, získaný z jader meruňky. Má zvláčňující, čistící, výživný a regenerační účinek. Má vysoký obsah nenasycených esenciálních kyselin, zejména olejové a linoleové.
Olej je uchován v lahvičce s kapátkem v tzv. Miron fialovém sklu, které funguje jako přirozený filtr, který propouští jen UVA. Chrání a zlepšuje kvalitu prospěšných a citlivých látek. Miron Violet lahvička odráží celé spektrum viditelného světla, s výjimkou fialové části.
Současně umožňuje určité části, aby propouštěla záření ve spektrální oblasti UV-A a infračervené světlo. Tato unikátní kombinace nabízí optimální ochranu proti stárnutí, které se uvolňují viditelným světlem, a tím prodlužuje životnosti a účinnosti produktů.


Olejíček jsem začala používat po koupeli na celé tělo místo tělového mléka. Jsem velmi spokojená, protože na pokožce nezanechává mastný pocit a rychle se vstřebává. Vůně je spíše jemnější, lehká po meruňkových jádrech. Před týdnem mi v koupelně došel noční krém na obličej a tak jsem vyzkoušela aplikovat olej i na pleť. Kapátkem odeberu požadované množství oleje do dlaně ruky, poté v dlani prohřeji a aplikuji na pleť. Od té doby ho používám každý den. Po ránu je pleť vyživená, vyhlazená a napnutá, nebo aspoň takový mám pocit :-). Navíc je Meruňkový olejíček vhodný pro každý typ pleti a pokud trpíte na suché a lámavé konečky vlasů, je ideálním pomocníkem na vlasové zábaly. I já jsem zábal vyzkoušela, dala jsem si olejíček nejprve do konečků vlasů a po chvilce na celou délku a nechala působit přibližně 10 minut, poté opláchla. Vlasy jsou především vyživené. Mohu jen doporučit.

Meruňkový olej je vhodný i pro děti, pro pleť trpící ekzémy nebo na spálenou pokožku od sluníčka, na to je olej vynikající. Rozhodně bych chtěla vyzkoušet i další typy olejů, které se mohou zakoupit na stránkách www.renovality.cz.
Jsem velice spokojená a vřele můžu všem doporučit.
Doufám, že se vám dnešní článek líbil a budu se na vás těšit u dalšího :-).

Komentáře