Přírodní kosmetika Kouzlo Koupele

Krásnou neděli,
venku máme už podzimní počasí, tak co si ho zpříjemnit sladkými a voňavými produkty do koupele :-) ze stránky www.kouzlokoupele.cz.
 
Jako první Vám představím sprchové gely od značky  The Soap Shop s čistě přírodními ingrediencemi, ručně vyráběny a certifikovány, jako netestované na zvířatech v rámci programu Cruelty Free International.
 
Tento růžový sprchový gel voní po cukrové vatě a tónu šťavnatých jahod! Sprchový gel je krémový a na pokožce krásně pění. Vůně mi připomíná jahodové pendreky. Kdo nemá rád sladké vůně tak to pro něj nebude. Mě to rozhodně nevadí, spíše sladší vůně do koupele vyhledávám a to zejména v zimě a chladnější dny. Což nám venku už začalo. 
Druhý sprchový gel nese název ,,Divoká třešeň´´ a i takhle opravdu intenzivně voní. Pokožka je po koupeli hebká a hydratovaná. Mám pocit jako kdybych se potřela olejíčkem, který se ihned vstřebá. Tento sprchový gel bych i klidně používala jako pěnu do koupele, nejen že pění skvěle, ale i božsky voní.
 
Všechny sprchové gely se mohou používat nejen na tělo, ale i na obličej a vlasy. Velikost lahviček je 250ml a stojí 166,-Kč. Jsou zcela bez SLS, SLES a parabenů. Ti co mě sledují vědí, že dávám přednost přírodním produktům.  
Třetí produkt Sugar Scrubby Bars & Sea Minerals v modré barvě, který je právě vhodný nejen pro ženy, ale i pro muže a stojí 95,-Kč, obsahuje sůl z mrtvého moře a bambucké máslo. Jakmile vložím Scrubby Bars do vody nebo pod sprchu, změkne a jde snadno ulomit kousek, kterým si promasíruji tělo a zároveň slouží i jako luxusní peeling. Hlavně to ráda používám na chodidla, odstraní se mi odumřelá kůže a na nohou je to ihned poznat.
 
Jsem ráda, že jsem stránku www.kouzlokoupele.cz objevila, protože jsem spokojená a chtěla bych vyzkoušet i další produkty např. některou z jejich přírodních pleťových masek :-).
 


Komentáře