Oblíbenci od Revlonu

Hezké páteční odpoledne,

přemýšlela jsem o čem by mohl být můj další článek a rozhodla jsem se Vám ukázat a představit mé oblíbené kosmetické produkty na podzim od značky Revlon :-).
Barvu na rty Revlon Ultra HD Matte Lipcolor v odstínu 630 HD Seduction jsem si oblíbila už minulý rok a i tento rok, především teď na podzim se stává mezi mé oblíbené rtěnky.
Fotku, na které mám tuto rtěnku jste už mohly vidět např. na mém Instragramu. Na podzim mám nude rtěnky nejraději a tento odstín je v barvě mých rtů, ale lepší :-). Snadno a precizně se nanáší díky měkkému aplikátoru. Je to typ rtěnky, který po nanesení na rtech postupně zmatní, ale zároveň rty nevysušuje. Díky gelové konzistenci bez obsahu vosků je na rtech příjemně lehká, hydratující, zároveň vysoce pigmentovaná a voní po vanilkovém krému. Nezařazovala bych ji mezi dlouhotrvající rtěnky, trošku se i obtiskává na skleničku, ale mě to nevadí. Plánuji si zakoupit i odstín Devotion, který je více do růžova (viz foto níže).

Revlon Colostar Concealer v odstínu 030 Light Medium mám teprve krátce, ale už teď můžu vřele doporučit, protože je to nejlepší krémový korektor, který jsem vlastnila. 
Korektor se snadno nanáší díky pěnovému aplikátoru. Kryje nedokonalosti, pupínky, kruhy pod očima už při první vrstvě. Na pleti je výjimečně lehký a nenápadný, neulpívá ve vráskách a pórech. Vydrží celý den i bez nanesení fixačního pudru.
Doufám, že jsem někomu pomohla při výběru vhodného korektoru.

Přeji hezký víkend a budu se na Vás těšit u dalšího článku.


Komentáře