GOLDWELL maska na vlasy

Krásné pondělí,

tento článek věnuji především dívkám a ženám s přírodními, barvenými nebo melírovanými blond vlasy.
Regenerační maska Goldwell Dualsenses Blondes & Highlights neutralizuje žluté tóny.
Tato profesionální vlasová kosmetika nabízí komplexní vlasovou péči a přípravky pro styling v profesionální kvalitě a známá je také průlomovými inovacemi v kadeřnických produktech.
Regenerační masku Goldwell mi doporučila kadeřnice. Během těhotenství jsem si nechala udělat na vlasech postupné zesvětlení a jelikož mám svoji přírodní barvu vlasů tmavě hnědou, přeliv mi vydrží nejdéle cca 6 týdnů, potom mi blond konečky chytají do oranžova a to nevypadá vůbec dobře. Škoda, že jsem na masku nenarazila dříve, ale děkuji kadeřnici, že mi ji doporučila a já chci doporučení šířit dále :-).
Dříve, když jsem ještě nosila melíry, používala jsem často tzv. stříbrné šampony neutralizující žluté tóny, ale většina pokožku vysušovala. Není vhodné tyto šampony používat často, ale masku Goldwell můžete pořád. Není potřeba už žádný jiný kondicionér nebo balzám. Při každém umytí poskytuji vlasům výživu, hydrataci, lesk, zkrátka dopřávám jim péči jako od kadeřníka (mimochodem hezky i voní) :-).Často si masku dávám zhruba na dvě hodinky. Pokud jste třeba daný den doma, nemusíte se ji bát a nechat na vlasech působit celý den. Rozhodně vlasům neuškodíte, spíše naopak. Po každém mytí cítím, jak vlasům dopřávám to nejlepší. Masku mám doma zhruba měsíc a je to znát. Okolí si všímá, že moje vlasy vypadají zdravěji. I po roce od porodu, stále bojuji s nárazovým vypadáváním vlasů, takže je skvělé, že si vlasy krásně rozčešu aniž bych použila olejíček. Na druhý den si olejíček do vlasů už dávám, abych zabránila co nejmenšímu zadrhávání při rozčesávání, ale tohle je už individuální na každém.
Pokud Vás maska zaujala, koupila jsem ji na stránkách www.notino.cz ve větším balení, které stojí 509,-Kč a obsahuje 500ml.

Mějte se hezky a budu se na Vás těšit u dalšího článku :-).

Komentáře