Samoopalovací pěna St.Moritz Self Tanning


Krásný den,

dnes Vám přináším recenzi o samoopalovacím přípravku na tělo  St.Moritz Self Tanning, který zaručuje krásné a přirozené opálení po celý rok.

Já osobně samoopalovací produkty moc nepoužívám, tudíž nemám bohatou zkušenost. Ale protože mě čekala lekce plávání s mým malým synkem a měla jsem vypálená ramínka, šortky na nohou, tak jsem chtěla do plavek barvu pokožku trošku sjednotit :-). Rozhodla jsem se vyzkoušet samoopalovací pěnu St. Moritz, na kterou jsem četla velmi dobrou recenzi. St. Moritz je britská značka specializovaná na samoopalovací krémy, pěny a spreje. Výrobce tvrdí, že pěna zajišťuje efekt intenzivního opálení, dodá pokožce zdravý, sluncem políbený vzhled, snadno se roztírá, nezanechává fleky, výborně se vstřebává.
Konzistence přípravku je lehká a nemastná, což umožňuje stejnoměrné nanášení bez nežádoucích skvrn, ale rozhodně doporučuji používat aplikační houbičku, ať nemáte přeci jen špinavé ruce, jde to hodně špatně dolů.

Před nanesením jsem si udělala ve sprše peeling, abych si pokožku očistila pro lepší přilnavost pěny. Před použitím je nutné produkt protřepat. Z prvopočátku jsem se barvy zalekla, protože je pěna hodně zbarvená do hněda, ale má to své výhody, jelikož na pokožce krásně vidíte kde jste produkt aplikovali a kde ne. Byla jsem spokojená s nanášením, které bylo snadné, rychlé beze skvrn. Šla jsem spát zhruba až za tři hodinky po nanesení samoopalovací pěny a žádný rozdíl jsem zatím neviděla. Avšak po probuzení jsem byla zděšená. Pokožka naprosto stejná, žádné opálení jsem neviděla ani trošku ani slabounký náznak, ale pyžamo, prostěradlo, peřiny to vše bylo špinavé...
Musím podotknout, že snad nic horšího jsem neměla a je to velký propadák a nechápu jak někdo mohl napsat nebo říct, že je to super apod. Ano možná jiný typ pěny nebo spreje může být dobrý, ale konkrétně tato pěna Self Tanning v odstínu Medium je velký průšvih. Nebo aspoň za mě.

Na závěr jen dodám, že pěnu už jsem znovu nepoužila a bohužel poletí do koše.
Snad se vám i přesto článek líbil, ač byl tentokrát trošku negativní, ale chci se s vámi podělit s produkty, kterým je lepší se raději vyhnout.
Mějte se krásně a budu se na vás těšit u dalšího článku.

Komentáře