Recenze paletky Revolution by Petra

Krásný čtvrtek vám všem,

dneska vám představuji novou paletku a zároveň první spolupráci firmy Revolution s českou blogerkou. Paletka nese název ,,Revolution by Petra´´, která vznikla ve spolupráci s Petrou LovelyHair.

Možná se tu najde někdo kdo ještě Petru nezná, já osobně ji sleduji na youtube kanále sedm let a velmi mě inspiruje. Natáčí kosmetická videa, novinky v kosmetice, ale především u ní najdete líčící tutoriály. Je prostě úžasná a velmi milá osoba.
V poslední době si stíny na oči nedávám, ale jsou výjimky a taky upřímně nemám moc času, abych si mohla vyhrát s líčením. Maminky mi určitě dají za pravdu :-), ale když představila svoji vlastní paletku, nešlo ji nemít.

Paletka má velmi jednoduchý, elegantní obal. Přední strana je matná s rose gold nápisem ,,by Petra´´ uprostřed  a na vrchu nese bílý nápis londýnská značka Revolution.
Paletka obsahuje 36 vysoce pigmentovaných očních stínů. Zastoupeny jsou základní odstíny, které lze použít na celé víčko, zemité odstíny pro dokonalé kouřové líčení a velice populární fialové, které budou královnou nadcházejícího podzimu. Z jedné strany najdete spíše barvy teplejší a na druhé straně studenější. Stíny jsou poskládány vedle sebe tak, aby ladily. Pro hravé líčení v paletce najdete červenou, žlutou, oranžovou, růžovou nebo petrolejovou barvu. Mix matných a třpytivých odstínů, se kterým vytvoříte jemné denní i večerní líčení.
Na fotce vám ukazuji pigmentaci stínů, nejdříve teplejší barvy a poté druhou stranu chladnějších odstínů.
 

Z paletky jsem naprosto nadšená. Vůbec nemám žádné výhrady. Popravdě se mi do ní nechtělo ani šáhnout, abych si ji nezničila :-). Makeup Revolution dokáže, že i vysoká kvalita může být každému dostupná a já paletku zakoupila v prodejně Rossmann pouze za 359,-Kč.

Doufám, že se vám článek líbil a budu se na vás těšit u dalšího.

Komentáře

  1. Mám ji doma, ale sáhla jsem do ní asi jednou... mám jiné a lepší paletky..ale třeba zase přijde její čas

    OdpovědětVymazat

Okomentovat