Kosmetika L´Oréal Paris

Hezký úterní den,

jak již nadpis napovídá, dnes tu mám pro vás recenzi kosmetických produktů od značky L´Oréal Paris, která je dnes považována za světového lídra v oblasti krásy.

První vám představuji prodlužující řasenku pro objem L´Oréal Paris Paradise Extatic v krásném rose gold obalu.
Na řasenku jsem se velmi těšila až dorazí do českých drogerií. V zahraničí byla oblíbená a patřila mezi TOP řasenky. Není to tedy úplně horká novinka, ale přišla k nám v tomto roce spolu s pomádou na obočí a před cca dvěma měsíci i s verzí voděodolné prodlužující řasenky.
Velmi se mi líbí a preferuji, když si řasenku zakoupím v nějakém obalu ať je to průhledná fólie nebo tento obal od L´Oréal Paris.

Řasenka má speciální tvar kartáčku s jemnými štětinkami, díky kterému na řasách vykouzlíte opravdu dlouhé, husté řasy. Navíc je řasenka obohacena o ricinový olej, který se postará o výživu a regeneraci řas a také po olejíčku by měly řasy více růst :-). Řasenka není vůbec mokrá, nemusíte se bát, že by se Vám obtiskla na víčko. Jen co mě mrzí tak rychle vysychá. Nejsem zvyklá, že mi řasenka vydrží dva měsíce. Většinou delší dobu. Tuto řasenku už po dvou měsících nemůžu používat, slepuje řasy a je to hrozná škoda. Ale ty první dva měsíce sloužila naprosto báječně :-). Měla jsem krásně husté řasy a nemusela jsem vůbec dávat několik vrstev, stačily dvě, ale už i při první byly řasy dlouhé a výrazné. Určitě mohu řasenku doporučit a pokud jste ji ještě nezkoušely tak si ji rozhodně pořiďte.

Dalším a posledním produktem je pomáda L´Oréal Paris Paradise Extatic v odstínu 104 Brunette.
Aby jsem docílila výraznějších očí, musím si zvýraznit obočí, které jsem dříve vůbec neřešila. Ale pokud si obočí dobře vytvarujete Vaše líčení je o stupeň lepší a touto pomádou nebo gelem na obočí vykouzlíte přirozené, ale i výrazné obočí. Perfektně tvarované obočí působí upraveně. Jsem spokojená a vyhovuje mi i zkosený štěteček, který je schovaný v horní části, stačí jen vysunout. Díky krémové konzistenci si nejdříve namaluji spodní část obočí, poté horní a nakonec vyplňuji, ale u kořene nosu už barvu nedávám, jen dokresluji tím co mi zbylo na štětečku pro docílení přirozenějšího obočí. Jsem moc spokojená, protože mi vyhovuje barva gelu, které je totožná s mými vlasy, jen co je opět škoda i tento produkt rychle vysychá. Takže se bojím, že ho ani nestihnu vypotřebovat a to je velká škoda. No uvidíme, ale i tak je to zatím můj nejlepší produkt na obočí, který jsem zkoušela a za mě můžu doporučit.

A co vy, zkoušeli jste některý produkt?
 
 

Komentáře