Letní vánek

Krásný pohodový pátek,

už tři roky mi dělá společnost a doprovází v letních dnech toaletní vůně Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh, která se stala mezi moje nejoblíbenější vůně na léto.

Toaletní vůně byla na trh uvedena v roce 2011 díky americkému návrháři Marc Jacobs, který tvrdí, že parfém, stejně jako móda, může a má vyjadřovat naši individualitu a osobnost.
Dříve jsem měla ráda spíše vůně sladší, ale poslední dobou víc a víc dávám v létě přednost květinovo-ovocným. Všechny parfémy od Marc Jacobs mají designový květinový obal a ten flakonek je prostě krásný.
Úvod vůně je sladce osvěžující – snoubí se v něm lahodné maliny, grapefruit, hruška a lehké zelené tóny. Po chvíli se projeví elegantní květinové srdce, v němž ucítíte smyslný jasmín, divokou růži, fialku, jemný květ jabloně a šťavnaté liči. Základ vonné kompozice spojuje smyslné pižmo, aromatické švestky a hřejivé cedrové dřevo.
Mám už druhý flakonek a jak možná vidíte na fotce i tento už není plný a to jsem ho začala používat až od letošního léta:-).
Jedinou drobnou nevýhodou je, že vůní na sobě po chvilce necítím, ale to je naprosto běžné, protože už jsem na ni tak navyklá, že ji zkrátka necítím. Pokud někam cestuji, přibalím si ji do kabelky, ale bez vršku, ten přeci jen zabírá hodně místa :-) a navíc si ho nechci zničit.
Ráda se s ní přestříkám během dne, protože je tak osvěžující a mám vždy po ni pocit čistoty, jako když vylezete ze sprchy. Proto se stala mezi mé favority v letních horkých dnech.

Ještě můžete na fotce vidět sprchový gel a tělové mléko, no popravdě ty si trošku šetřím :-). Pokud použiji  všechny tři produkty, vůně je intenzivnější a déle vydrží. Tento balíček byl zakoupený na stránkách notino.cz.

Budu ráda, když mi napíšete jaká vůně je vaše nejoblíbenější.

Mějte krásný víkend a budu se na vás těšit u dalšího článku.

Komentáře