GOSH recenze - řasenka + paletka



Hezký večer,

dneska jsem si pro vás připravila dva produkty z dekorativní kosmetiky od GOSH, které lze zakoupit v prodejnách FAnn parfumerie.

V těchto horkých letních dnech se moc nemaluji, ale přeci jen bez řasenky, konturovacího pudru a rozjasňovače ven nevyjdu :-).



Řasenka GOSH COPENHAGEN My Favourite Mascara má klasický štětinový kartáček, který já mám nejraději. Nanáším dvě vrstvy pro větší objem a i přesto vypadají řasy přirozeně.
Řasenka je vhodná pro každodenní líčení a využívám ji každý den. Řasy krásně oddělí, neslepuje, nerozmazává se a ani se nedrolí, což v těchto horkých dnech ocením a tím splňuje všechny mé požadavky.
Řasenka obsahuje výtažek z plodu dubu, má veganské složení, není testována na zvířatech a je bez parabenů a parfemace.
Večer si ji odličuji tím způsobem, že dám trošku odličovacího mléka na vatový tamponek, přiložím na víčko a po chviličce jemně setřu pryč směrem od řas. 
Řasenka GOSH Copenhagen se, ale dá i jednoduše odlíčit pouze vlažnou vodou. Stačí namočit vatový tamponek do vody, přiložit na víčko a stejným způsobem jemnými pohyby setřít barvu směrem od řas a během chviličky roztaje.
Já ještě pro důkladné očištění přetřu odličovací vodou, ale nemusí být. Rozhodně je skvělá a vhodná na cesty i k vodě, protože ji jednoduše můžete odlíčít všude, kdykoliv a nezůstanou vám černé kruhy pod očima jako jsme zvyklí u běžné řasenky.


Druhým produktem je konturovací a rozjasňující paletka GOSH COPENHAGEN v odstínu 001Light Contour Strobe Kit

Paletka obsahuje konturovací pudr, bronzer, tvářenku a rozjasňovač v jednom tónu. Pro tento rok je trendy mít vykonturovaný obličej a s rozjaňovačem nešetřit hlavně v létě. Vzorem byla americká modelka Kim Kardashian.
Rozjasňovač s nádechem fialové barvy se na sluníčku krásně třpytí, aplikuji ho na lícní kosti, pod obočí a do vnitřních koutků oka.
Tvářenka s broskvovou barvou je velmi jemná a má v sobě šimer. Na mých tvářích není skoro vůbec vidět, ale je to tím, že jsem už trošku opálená a na tváři mi nevynikne. Rozhodně bude slušet světlejší pleti.
Nejvíce se mi, ale líbí konturovací pudr, který je matný a barva lichotí mé pleti. Konturuji tváře pod lícní kostí, trošku na spáncích a čelisti, zkrátka štětcem dělám po obličeji číslici tři :-). Vůbec by mi nevadilo, kdyby v paletce nebyla tvářenka a konturovací pudr by byl o to větší :-).
Bronzer má o něco tmavší barvu než pudr, řekla bych trošičku do oranžova s jemným šimerem. Vypadá moc hezky hlavně teď v létě.



Paletka mě mile překvapila, všechny stíny jsou jemně mleté a přitom nepráší. Poslední měsíc nepouživám nic jiného.
Rozhodně můžu doporučit a vybrat si můžete i tmavší variantu 002Medium.

Budu se na vás těšit u dalšího článku a přeji pohodový víkend.

Komentáře