Sérum na vlasy od Manufaktury

͑͑͑͑͑








Krásné páteční odpoledne, toto je můj první příspěvek :-)

Snad každá žena chce mít krásné, dlouhé, bohaté vlasy a já mezi ně patřím taky.
Vždycky jsem měla vlasy řídké a přála si je mít bohatší. Splnilo se mi to v těhotenství.

Od poloviny těhotenství mi nepadaly vlasy a byly silné, bohaté a já si to užívala. Všímalo si toho i okolí, což bylo příjemné.
Bohužel se to změnilo po porodu, vlasy mi začaly padat. Četla jsem, že je to běžná hormonální záležitost, takže jsem nebyla jediná, ale trvalo to nějak dlouho. Po třech měsících neustálého padaní vlasů, v hřebínku mi zůstávaly...vlasy na zemi...v posteli, prostě všude. Už jsem panikařila, že budu bez vlasů úplně. Řekla jsem si ,,musím s tím něco udělat´´.

Dívala jsem se po různých vitamínech na podporu růstu, ale nakonec zvítězilo Unikátní aktivační sérum proti vypadávání vlasů a pro podporu růstu nových vlasů od Manufaktury.
Původně jsem tomu moc šanci nedávala, ale paní prodavačka v obchodě mě přesvědčovala, že si to zákaznice chválí a já budu určitě spokojená taky.
Už po měsíci pravidelného používání v mém hřebínku zůstávalo minimum vlasů. Dnes už jsou to tři měsíce a já jsem spokojená, opravdu to funguje.
Aplikuji to každý večer do suchých vlasů, ale lze to i do mokrých vlasů pomocí dávkovače ke kořínkům a jemně vmasíruji do pokožky.

 
 
Obsahuje přírodní kofein, který aktivně působí na vlasové folikuly, prodlužuje jejich život a stimuluje růst vlasů. Originální komplex s výtažkem z modřínu reaktivuje kmenové buňky vlasových váčků, podporuje růst vlasů, omezuje jejich ztrátu a při pravidelném používání má lepší výsledky než transplantace vlasů.
Pivo a výtažek z chmelu zklidňují pokožku hlavy, napomáhají regeneraci a dodává lehký tužící efekt.
Kreatin má revitalizační a hydratační účinky a zvyšuje objem vlasů.
 
Lahvička má 155 ml a po třech měsících pravidelného používání nejsem ani v půlce, takže to i dlouho vydrží.
Tento produkt je čistě z přírodních ingrediencí.
 
Za mě můžu doporučit a určitě budu zkoušet dál produkty od této značky.

 
 
 

Komentáře