Produkty dětské kosmetiky Cien Baby



Krásný páteční podvečer,

dnešní článek věnuji pro maminky a jejich ratolesti, protože tu máme kosmetické přípravky z řady Cien Baby vhodné pro citlivou dětskou pokožku.

Jsem mámou 10 měsíčního Filípka a jako každá máma chci pro své děťátko to nejlepší. Hledala jsem čistě přírodní pečující kosmetiku bez barviv, silikonů a jiných škodlivých látek.
V dnešní době si přijde každá máma na své. Drogerie i lékárny nabízejí širokou škálu produktů pečující kosmetiky pro miminka.

Rádi navštěvujeme prodejny Lidlu, tudíž jsem si nemohla nevšimnout nabídky pečující kosmetiky Cien Baby. Na první pohled mě upoutaly jejich obaly, které jsou v jednoduchém bílé plastové lahvičce zdobené zvířátky. Po přečtení složení na produktu jsem byla nadšená. Neobsahují umělá barviva, konzervační látky, silikony ani minerální oleje.
Kosmetiku jsme začali používat okolo 5 měsíce.
Jelikož jsem spokojená, rozhodla jsem se, že vám produkty představím.

 
Koupel začínáme pěnou, která obsahuje heřmánkový výtažek, jemně voní a neobsahuje mýdlo. Do vody stačí dvě až tři kapky a ihned krásně pění.
 
 Cena 59,90 Kč, 500 ml
 
Následně aplikujeme na houbičku mycí gel, který je určen na tělo i vlásky děťátka. Jedno zmáčknutí pumpičky nám vystačí na celé tělíčko včetně vlásků.
Obsahuje pšeničný protein, který je šetrný k dětské pokožce. Po koupeli má malý pokožku krásně hebkou a vláčnou. Rozhodně doporučuji.
 
Cena 89,90 Kč, 500 ml
 

Následuje šampon na vlasy obsahující jemné mycí složky se zklidňujícím heřmánkovým výtažkem. Po umytí jsou vlásky hezky jemné. Jelikož ještě nemáme tolik vlásků, používáme především mycí gel a šampon si necháváme až nám více dorostou.
 
Cena 49,90 Kč, 300 ml
 
 

Na řadu přichází krém s pečujícím mandlovým a slunečnicovým olejem.
Nádherně voní po mandlích a heřmánku, ale je hodně hutný a na tělíčku se špatně roztírá.Nám tedy moc nevyhovuje, ale jako krém na ruce není vůbec špatný.
Cena 49,90 Kč, 150 ml
 
Pečující olej, který hydratuje dětskou citlivou pokožku je skvělý. Používáme ho každý den po koupeli. Aplikuji několik kapek do dlaně a malému jemně vmasíruji do pokožky. Je vhodný i na masáž, kterou máme tolik rádi (hlavně od našeho tatínka). Jemně voní po heřmánku, nezanechává mastné skvrny na pyžamku a během chviličky se vstřebá do pokožky.
 
 Cena 49,90 Kč, 300 ml

Nejraději používáme mycí gel a olejíček, který občas používám i já :-).
Na závěr bych chtěla dodat, že ne všechny levné produkty jsou propadáky.
 
Mějte krásný víkend a budu se na vás těšit u dalšího článku.

Komentáře