Nové masky od Baley

Krásné úterní dopoledne,
 
dnešní článek bude o dvou pleťových maskách od značky Balea. Myslím si, že Vám tuto značku nemusím představovat, ale přeci pár zajímavostí vám napíšu.
 
 
Roku 1995 se v Německu představila nová značka kosmetiky: Balea. Ovšem od té doby se rozšířila do 12 evropských zemí a od roku 1998 si tuto značku užívají i zákaznice dm v České republice.
Z počátečních 30 produktů se nabídka Balea rozrostla na více než 500 výrobků nabízejících péči o celé tělo a vhodných pro každý typ pokožky.
 
 
 
Jako první tu mám hydrogelovou oční masku v černém krajkovém designu obsahující kofein a hyaluron. Celkově oční masku jsem měla poprvé v životě.
Uchvátila mě především na první pohled svým designem :-)
 
Návod je jednoduchý: otevřít, vytáhnout z obalu, odlepit ochranou fólie a položit pod oči.
Aplikovala jsem ji večer na pořádně vyčištěnou pleť a nechala působit půl hodinky. Na obalu doporučují masku nechat působit 15-20 minut, ale já celkově nechávám všechny masky působit déle.
 
Po půl hodince jsem tedy masku sundala. Všechen gel, který měla na sobě se krásně vstřebal do pokožky. Měla jsem pocit jak je oční okolí hydratované a na dotek pevnější, vypnuté. Byla jsem velmi mile překvapena. Ještě i ráno jsem měla pocit jako bych masku měla stále na sobě.
 
Rozhodně ji můžu všem doporučit a i já sama poběžím ještě do drogerie a koupím si do zásoby.
 
 
Jako druhou tu mám zpevňující hydrogelovou pleťovou masku v bílém krajkovém designu s extraktem ze zeleného čaje s hyaluronem.
 
Maska je rozdělena na dvě části a to v oblasti čela, očí a nosu. Druhá část okolo úst, tváře a brady. Bohužel se mi nepodařilo masku vyfotit na sobě, jelikož mi hrozně padala. Byla i na můj obličej velká a na sobě měla toho gelu hrozně moc a tím sklouzávala z obličeje.
 
Několikrát jsem ji opravovala, posouvala, ale po asi nějakých pěti minutkách jsem ji sundala. Doporučená doba působení je jako u předcházející masky 15-20 minut, tudíž mi na obličeji zůstalo hodně nevstřebaného gelu, který na dotyk hrozně lepil.
 
Po čtvrt hodince už jsem měla pleť suchou, ale pořád trošku lepila a bohužel žádný pocit hydratace jsem neměla.
 
Z této masky jsem velmi zklamaná a určitě si ji pořizovat znovu nebudu.
 
Mějte krásný den a budu se těšit na vás u dalšího článku.

 

Komentáře